{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Knude?! :/ {{forumTopicSubject}}

Hej alle, har brug for hjælp for min 5 års Lhasa Apso han hun har fået en mystisk knude på hans bagdel?
Han har tidligere haft nogle små knopper som vi har været ved dyrelægen med, efter nogle undersøgelser fik vi af vide at det var en godartet tumor som ikke var farlig. De minder lidt om bumser, men han har ikke haft nogle af dem i et stykke tid.
Han er generelt i god stand og ikke tyk/fed på nogen måde.

Derfor er jeg blevet bekymret for hvad denne knude kan være, den er ret stor måler ca 5-10 cm er tyk/hævet og lidt øm. Den er kommet meget pludselig og det er først noget jeg har opdaget da jeg er kommet hjem fra arbejde i dag.
Han virker lidt ked af det, men ellers normal i humør og render rundt og leger, så det er jo ikke noget der generer ham meget.

Men jeg er meget bekymret omkring hvad de evt kan være?

Kan i hjælpe mig?

Venlig Hilsen Regitze og Findus smiley


Kommentarer på:  Knude?! :/
  • #1   28. aug 2013 Hunde skjuler desværre ofte smerte rigtig godt.
    Jeg har ikke noget bud på, hvad det kan være, men det har andre måske.
    Jeg ville nu nok lige få kigget på den ved dyrlægen. smiley


  • #3   28. aug 2013 Vil også ringe til dyrelægen som noget af det første i morgen.


  • #4   28. aug 2013 SKYND jer og ringe til dyrelægen.. :)!!!! - har en veninde og hendes hund havde også sådan en ''knude'' som du beskriver og det viste sig at være kræft..... så ring som det !1.! i morgen smiley held og lykke med ham.. smiley

  • #5   28. aug 2013 hvis det virkelig er kommet så hurtigt (5-10 cm er meget på så lille en hund)

    så er det også enten byld, eller noget heftigt tumorværk, og så hurtig vækst øger risiko for ondartethed

    dyrlæge, er det en byld kan han spalte den og hunden kan blive sat i behandling


  • #6   29. aug 2013 Vi har været ved dyrelægen i dag og det viste sig at være en stor byld. Lægen tog nogle prøver og Findus er nu på penicillin og antibiotika.. så en meget træt hun har vi pt smiley
    Tak for jeres svar, vi er glade for at det ikke var værre.. smiley


Kommentér på:
Knude?! :/

Annonce