{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

At fodre voksen hund på hvalpefoder? {{forumTopicSubject}}

Er der nødvendigvis et problem i det?
Min lille hund er noget småtspisende - og blev derfor temmelig tynd.
Han har i en kortere periode fået Kingsmoor Pure Puppy, og er blevet så pæn igen.

Overvejer at blive ved med at fodre ham med det, men er der noget problematisk i at fodre voksen hund med hvalpefoder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At fodre voksen hund på hvalpefoder?
  • #2   29. aug 2013 Nej det er fint at gøre det, for der er jo bl.a mere protein i.

Har man en større hund kan man bruge foder til aktive hunde, der er pillerne større, og således bliver der mere at tygge i, hvilket er godt for tænderne.

• #3   29. aug 2013 Fantastisk smiley

Han får nemmerlig sul nok på kroppen af hvalpefoderet med den mængde han kan/vil spise.

Han bør veje 6,5kg, og var nede på 5kg - så er man altså blevet for tynd smiley

• #5   29. aug 2013 Hvis hvalpefoderet virker, så kan du jo sagtens det... Jeg har også en der er meget småtspisende og istedetfor at forsøge at tvinge mere mad i hende, så får hun bare foder med meget højt kalorieindhold, fedt og protein...

Lige nu er hun på Kingsmoor Sport mixet emd RC Exigent

• #6   29. aug 2013 Jeg har fået at vide, af min dyrlæge, at man kan give dem hvalpefoder i en periode, men hundene har ikke godt af at få det når de bliver ældre, fordi deres knogler bliver slidt ned (de har ikke brug for alt det knogle-op-byggende, som hvalpe har).

Jeg ved ikke om det er rigtigt, jeg har bare fået frarådet det af min dyrlæge..

• #7   29. aug 2013 Min dyrlæge sagde til mig at min ene hund meget gerne måtte få hvalpefoder, fordi han var så tynd... også fordi han ikke rigtig gad at spise.. Det fik han så 1/2 år og det gav lidt smiley

• #9   29. aug 2013 Hmm...
    Ja, det ku man oss

Suk *G*
    Sidder og slåsser med foderplan til hesten også - jeg er ved at blive skør *GG*

• #10   29. aug 2013 i en kort periode kan du godt give hvakpefoder på længere sigt er det dårligt da det går ud over knogler og led

Kommentér på:
At fodre voksen hund på hvalpefoder?

Annonce