{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Simone B
Simone B
Tilmeldt:
7. aug 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 59

Hvalp "klaprer" med tænder under leg {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, så "klaprer" vores hvalp med tænderne under leg eller når hun blir ivrig.

Har ikke kunnet finde andet på nettet end at nogen hunderacer bare gør det og at det ved andre kan tyde på stress.

Hun er en corso på 10 uger. Har i nogle erfaringer eller er det "helt normalt"?

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp "klaprer" med tænder under leg
  • #1   1. sep 2013 Kunne det være at når den måske er lidt oppe at køre, at det bliver for meget?? prøv at ligge mærke til om det sker hver gang, hvad der ellers sker når den leger. Min gør det en gang imellem, når de skyder meget herude, men det er fordi hun er bange

  • #2   1. sep 2013 min Nelly gør det en sjælden gang imellem. hvis vi skal ug og gå, er fuld af energi, og får kørt sig selv helt op. Så en slags stess, hvor det hele lige bliver lidt for meget.
    så plejer jeg at lige at få hende til at falde lidt til ro, ved at afskære hende fra situationen, og få hendes fokus på en rolig måde. Og her det vigtigt, at jeg selv er heeeelt rolig. og så går det hurtigt over. når hun igen er rolig, og kan overkomme situationen så kan vi igen fortsætte, hvor vi var .. her er det igen at gå imod, og ud af havelågen..

    jeg synes du skal se på din hund, og finde ud af nøjagtig hvornår din hund gør, og om den viser andre tegn på, om det bliver for meget.
    hvis du finder ud af det, så syns jeg du skal afbryde legen, eller hvad der forårsager det, og gå videre med hende, og få noget ro på igen.


  • Simone B
    Simone B Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 59
    #3   16. okt 2013 Mange tak for svarerne.

    Jeg har observeret hende, og hun gør det når vi leger, som tidligere skrevet. Fx når jeg kaster legetøj/pind og hun henter. Hun gør det ofte med det samme (hun er meget ivrig, når vi leger).

    Jeg synes jo ikke jeg kan afbryde legen efter to kast med fx pind, fordi hun klaprer med tænderne. Men ved ikke om det er det, der skal til - og om der "kan ske noget", ved at hun klaprer med tænderne? smiley


Kommentér på:
Hvalp "klaprer" med tænder under leg

Annonce