Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift mellem fodervarianter
  • #1   4. sep 2013 her behøver vi ingen gradvis overgang men kan skifte fra dag til dag - det kan jeg fx også mellem mærker som Orijen, Acana og Wolfblut.

Det kommer naturligvis an på hvor sart din hund er, men jeg har ikke oplevet nogle problemer med at skifte imellem varianter inden for samme mærke

• Fubert
    Fubert Online Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.329
    #2   4. sep 2013 Jeg gør det fra dag til dag. Ikke noget med at blande sammen. Der har aldrig været problemer smiley

• #3   4. sep 2013 Jeg tror ikke hun er specielt sart - nu er hun jo ikke så gammel (knap 6 mdr)
    Jeg satsede på et dag til dag skift, men så blev jeg alligevel i tvivl - godt man har HG smiley

• #4   4. sep 2013 Med en sart hund i huset har jeg altid skiftet over en længere periode hvis foder fra forskellige mærker.
    Men nu da jeg fodre med Kingsmoor pure, blander jeg ganske enkelt varianterne indenfor pure sammen, så nogen gange får de måske kun en variant, andre gange får de 3 forskellige blandet sammen..

• #5   4. sep 2013 Her har det altid bare heddet. Jeg skifter når sækken er tom.
    Det eneste tidspunkt foderet er blevet blandet er hvis der ikke har været nok af det gamle.

Den model har virket de sidste 30 år med skiftende hunde

• #6   4. sep 2013 Vi har også skiftet fra dag til dag.. Snakkede med min dyrlæge om det, og fik at vide at jeg bare skulle skifte når sækken var tom.

• #7   4. sep 2013 Det lyder til at min første indskydelse var rigtig - jeg skifter når sækken er tom smiley

Jeg vil helst ikke blande de forskellige varianter, for så skal jeg åbne for flere sække af gangen, og det spiser hun ikke nok til at jeg vil smiley

• #8   4. sep 2013 Jeg blander foder. Dvs. Der er praktisk talt kun en slags foder i tønden og jeg laver ingen overgange... Jeg hælder bare nyt i og blander det sammen. Har aldrig oplevet mine har haft problemer med maven. Men de gør mig tydeligt opmærksom på, hvis der er foder de holder mere af end andet smiley

• #9   4. sep 2013 Kommer helt an på din hund og dens mave. Min amerikaner kunne ikke. Men Jackline kunne og Manfred har lige skiftet foder igen. Uden problemer.

• #10   4. sep 2013 Jeg skifter mellem mange varianter af Wolfsblut og gør det fra dag til dag.

Indimellem får de en sæk Kingsmoor, og det gør jeg os fra dag til dag.

Kommentér på:
Skift mellem fodervarianter

Annonce