{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Analkirtler - Odense {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG!

Jeg har da nok haft den værste nat ever!! Blev vækket klokken 1.30 af en hund der meget gerne ville i haven. Han holdt mig vågen til klokken 3.30 og har så lige vækket mig igen klokken 6.. Skønt!

Sagen er den, at han startede med at have dårlig mave i torsdags, hvor han sked tyndt fra morgen til eftermiddag, ca. hver 2. time i haven. Han fik skånekost og nogle gode gåture.. Igår syntes jeg maven var i bedring, der sked han kun på gåturene, men det var stadig tyndt.

Igår aftes opdager jeg så, at han er helt hævet og rød bagtil, kører numsen henover græsset, hvilket han nu tit gør, og slikker sig meget i området.

Jeg kan IKKE selv finde ud af at tømme hans analkirtler, da han aldrig har haft problemer med dem før, og vil derfor høre om der er nogen herinde fra der bor på Fyn/i Odense, som kan finde ud af at gøre det på en Cavalier? Hvis ingen melder sig, kører jeg selvfølgelig til dyrlægen, men det ville bare være rigtig rart at spare de penge det koster på en lørdag!

Jeg kører i Maxizoo og køber en zoolac så snart de åbner, men jeg tror ikke rigtig han selv kan tømme dem?

En eller anden, vær sød at hjælp! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Analkirtler - Odense
  • #2   7. sep 2013 Han er kun rød ved selve numsen.. Altså der hvor kirtlerne sidder.. Jeg læste bare, at en zoolac ville hjælpe på den dårlige mave, så afføringen blev fast igen, det var mere pga det.. Som sagt, tror jeg ikke det hjælper på at han kan få dem tømt..

• #3   7. sep 2013 Er der nogen der ca ved hvad sådan en omgang koster at få tømt? Er godt klar over, at jeg godt kan fordoble det, når nu det er lørdag og prisen er ikke afgørende for om vi kører, for selvf gør vi det hvis det er nødvendigt og ingen kan hjælpe mig.. Jeg kan bare godt lide at vide priser i forvejen..

• #4   7. sep 2013 Rikke> I øvrigt, har jeg læst at det er et typisk cavalier-problem, men han har ikke haft problemer med det før.. Ikke mens vi har haft ham, de sidste 1½ år.. Jeg vil lige nævne, at han ikke virker voldsomt plaget.. Han slikker meget dernede, ja, men jeg må gerne røre ved området og halen uden han ømmer sig, og han er sgu ellers pivet nok.. smiley Lige nu ligger han bare og sover helt fredeligt..

• #5   7. sep 2013 Det koster vel en konsultation gange to. Og evt. Antibiotika.

• #6   7. sep 2013 Okay.. Jeg tænkte bare mere på, om der var specialpriser på sådan noget, men det lyder ikke til det.. smiley

• #7   7. sep 2013 Micki døjer også med analkirtlerne, og får den tømt en gang årligt hos dyrlægen, jeg snakkede med ham sidste gang om vi selv kunne tømme dem, det sagde han ja til men ville ikke anbefale at man selv gjorde det, da man kan ødelægge dem af. Vi betaler for konsultation, når micki skal have tømt, og en enkelt gang har der været betændelse, så der fik han jo pencilin ved siden af smiley

• #8   7. sep 2013 Nå, så er vi hjemme igen fra dyrlægen.. 2000 kr fattigere.. Det var ikke hans analkirtler, men derimod "bare" en hævet, øm og rød numse pga diarre.. Han fik sprøjter med penicillin, beroligende og smertestillende og vi fik pro-kolin, antibakteriel sæbe, penicillin til 10 dage, Fusicort creme og en halskrave med hjem.. Skøn lørdag morgen! Men vapsen ser allerede meget mere afslappet ud i øjnene og det beroligende virker tilsyneladende ganske fint, eftersom han bare ligger og sover, selvom han lige har fået halskraven på.. smiley

• #10   7. sep 2013 Rikke> det gør vi også - på trods af pengene.. Kan jo ikke lide når han har ondt!

• #11   7. sep 2013 Det var ikke galt. God bedring.

• #12   7. sep 2013 Nej, vi har en god dyrlæge der er rigtig sød til at give rabat!

• #13   7. sep 2013 Og tak!

Kommentér på:
Analkirtler - Odense

Annonce