914 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Welsh corgie pembroke Welsh corgie pembroke

Kære alle welsh corgie ejere smiley

Min kæreste og jeg har tænkt os at anskaffe en Welsh Corgie Pembroke, men ud over det man kan læse sig frem til, har jeg nogle spørgsmål om racen.

Da jeg har to katte, tænker jeg meget på corgiens hyrde instinkt, om den vil acceptere kattene, eller gå rundt og hyrde/bide dem i haserne? Hvor stærkt oplever I dens hyrde instinkt?

Da jeg arbejder i en stor butik med dyretilbehør, vil jeg synes det kunne være hyggeligt at den kom med mig på arbejde, men igen er jeg lidt bekymret for dens hyrde instinkt? Vil den stresse af at menneskerne gik hver sit sted i forretningen?

Tilsidst kan jeg forstå det ligger til racen at gø meget. Kan det ned tones med træning? Igen med henblik på at have den med i butik.
Min hund må gerne gø, men i den forstand at den ikke står og gøer af sin egen skygge..

meget at tid er allerede sat af til hundetræning og den vil blive aktiveret godt hos os og kommer til at fungere godt som medlem af familien.. smiley

Håber jeg kan få et par gode råd med i posen.

Mvh. Michelle.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Welsh corgie pembroke
  • #1   10. sep 2013 Ser at du ikke har fået svar endnu. Du kan prøve at melde dig ind i gruppen her. Derinde skal du nok få svar smiley

http://www.hundegalleri.dk/grupper/welshcorgicardiganpembroke

• #2   10. sep 2013 Kig evt i denne gruppe

https://www.facebook.com/groups/31242959692/

drømmer selv om en pembroke i fremtiden, og der er masser af hjælpsomme og corgikyndige mennesker i den gruppe smiley

• #3   15. sep 2013 det med bideriet i haserne ,er ikke noget problem, det skal den bare vænnes af med fra starten ,der er ikke noget med at den hyrder rundt med folk :-)den skal jo vænnes til kattene ,der er mange corgiejere der både har katte og corgier uden problemer
    .Du vil sagtens kunne have den med på arbejde, det er jo også noget der skal læres, tror bestemt ikke den vil blive stresset af det,men alt med måde, mens den stadig er hvalp, men det ved du sikkert alt om
    .Mange klager over deres corgier gøer, også et spørgsmål om opdragelse fra starten og husk at være konsekvent,,for er man ikke det, løber den om hjørnerne med en, for det har den så meget hjerne til , at det finder den hurtig ud af .
    vi har grupper på fb både corgi.dk hvor det er corgiklubben der nu har overtaget denne gruppe ,og så har vi corgitosserne på Sjælland for alle os der bare elsker corgier det er en lukket gruppe , (du søger barte ind i gruppen) , som vi lige har oprettet af mange grunde ,som jeg ikke vil komme ind på her smiley er det en fra Mie Søborg du skal have ?

Kommentér på:
Welsh corgie pembroke

Annonce