2.980 visninger
|
Oprettet:
brunlig væske fra dievorter {{forumTopicSubject}}
Jeg har egentlig altid kunnet trykke lidt klar/hvidligt væske ud af sonjas forvirrer, ihvertfald fra de 4 nederste. Det er ikke noget jeg har praktiseret, er vel kommet til det en dag højst to gange om året, bare for at se. Hun har fået fjernet det ene bryst pga kræft. Der lå ligepludselig "risgryn" under huden ved den ene hørte, så derfor blev hele vorten fjernet.
I dag kan jeg trykke lidt brunligt væske ud af 2 af vorterne. Ikke meget, men lidt, det er vel gammelt blod?
Hvad betyder det?
Kan det være kræft? Jeg kan intet se unormalt ved vorterne eller på huden.
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.717
dec 2006
dec 2006
Jeg ser mange hunde hverdag og jeg ser meget af hvert, da jeg er hundefrisør. Og ved kræft er det jo sådan at man må leve med det, det gør hunde også, til den dag det er for sent. Så ved man jo at det en dag er slut.
Da hun blev opereret i marts månede, så jeg ingen grund til biosid af det, for var det ondartet kunne man intet gøre alligevel.
Jeg har dog en kollega hvis hun blev passet ude og dem som passede den synes den opførte sig anderledes, som om den ikke havde det godt og den pustede meget, det kunne min kollega så godt se og hunden blev aflivet, den var gammel, og den blev undersøgt. Den havde kræft i milten, og største tegn på at den ikke havde det godt var at den pustede. Da jeg fik det afvide i sidste uge hvor Sonja lige pludselig midt om natten, eller om dagen selv kunne finde på det. Har hun aldrig gjort før, og det var ikke fordi det var varmt. Jeg tænkte det kunne være noget hormonelt, de dage hun skulle have hvalpe efter løbetid. Men hun kombinere jeg det med at hun var inde i en træls periode. Men hun har det godt. Dog er hun lidt mit
Det er svært
brunlig væske fra dievorter