{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Erfaring med AOF-Træning... {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med AOF - Hundetrænings programmer?

Det er bare total umuligt at komme på et træning hold for øvede voksne/junior, den eneste mulighed i omegenen er AOFs hundekurser....

Jeg må inddrømme jeg er lidt skepsisk.... HJÆLP!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med AOF-Træning...
  • #1   15. aug 2006 Hmm, det var et godt spørgsmål... Prøver lige at se på hjemmesiden...

• #2   15. aug 2006 062-1761 - Hundetræning - øvede
    Hundetræning Det er en fornøjelse at kunne færdes frit med sin hund, uden at den generer omgivelserne. Hundes adfærd afhænger af hundeejerens forståelse for, hvordan man kommunikerer. Kurserne i hundeopdragelse giver indsigt i, hvordan du bedre forstår din hund, og hvordan du udnytter hundens potentialer for indlæring. Træningen består af forskellige øvelser som at komme, når der kaldes, gå ordentlig i line, gå uden line, på kommando ligge dæk, sidde på plads, - dvs. almindelig lydighed eller ´´stuedressur´´. I undervisningen indgår teoriaftener. Målet er at få en lydig, velfungerende og glad hund, der har det godt med mennesker og andre hunde. Alle hunde kan deltage - med eller uden stambog - dog skal bevis for udvidet hundeansvarsforsikring, vaccination og registreringsattest fra Dansk Hunderegister medbringes. Ring til instruktørerne vedr. holdplacering.
    AOF Ballerup

Lærer: Sanne Sztuk

Er der nogen der kender, Sanne Sztuk?

• #3   15. aug 2006 Har de også agillity træning??? Ville gerne starte med Fluffy men der er ingen gode steder i nærheden og nu hvor jeg ikke har bil længere så er det svært at komme rundt!!!!

• #4   15. aug 2006 Okay, jeg prøver lige at skrive en mail...

Er i flyttekaos imorgen, så jeg når nok ikke at ringe imorgen.... Tak for hjælpen....!

• #5   15. aug 2006 MGP vi har også 2 her i smørum men de er begge to meget dårlige klubber, har været nede og snakke med dem... Fluffy er meget bange for at køre i bus og tog så jeg vil helst ikke skulle for langt med hende, for så vil hun alligevel ikke få noget ud af træningen...

• #6   16. aug 2006 Der er AG her i Herlev Nadja, hvis det ikke er for langt væk.

Kommentér på:
Erfaring med AOF-Træning...

Annonce