{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Tilbud poå Kingsmoore. {{forumTopicSubject}}

Der er tilbud på produktet, så 6x10 kg. koster 1599 til hvalpe Det samme er gældende for voksen foder af forskellig slags og forskellig pris. Og selvfølgelig billigst hvis man køber 6 poser...
Den eneste ulempe er så for mig at de kommer i 3 forsendelser så der er lige 3 store papkasser som skal på lossen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbud poå Kingsmoore.
  • #2   18. sep 2013 Det lyder da til at være et godt tilbud - men hvis jeg købte 6x10 kg, så havde jeg mad nok til de næste 6 år herhjemme smiley Det må være en af ulemperne ved at have en hund, der kun spiser 50 g om dagen, vi kan ikke få rabat ved storkøb smiley Tilgengæld er hun billig i drift, så vi kan godt betale fuld pris smiley

• Kim A
    Kim A Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 23
    #3   18. sep 2013 Det er MEGA billigt, men 60kg hvalpefoder? smiley

• #4   18. sep 2013 Det er hos Dyrelageret tror jeg det hedder..Og jeg kan sagtens bruge 60 kg eller mere for det er frisk og kan holde sig til langt ind i 2014 hvor jeg forhåbentlig har hvalpe kuld igen. Har en hvalp pt. og én på vej. Så det skal nok blive spist..Man kan også købe mindre portioner end det f.eks., 20 kg. lidt dyrere. Kig selv..Voksen foder er også på tilbud..

• #6   18. sep 2013 Katrine..Ja veelbekom...Det er med at finde de rigtige tilbud når man som os er storforbruger af foder. smiley

• #8   18. sep 2013 22 kg foder om måneden? smiley Er det kun på 2 hunde Katrine?

Vi fik 6 kg foder med fra opdrætter, da vi hentede Saga for 1½ måned siden, vil gætte på vi stadig har 2-3 kg tilbage!

• #10   18. sep 2013 Lykke..Hvalpefoder er på 10 kg.

• #11   18. sep 2013 Jeg syntes det er fint. Dog ville jeg ikke bestille 6 ens sække, da jeg er bange for de kører død i det. Men 2 sække feks, er jo os en okay pris smiley

Jeg skifter nemlig mellem varianterne.

• #13   20. sep 2013 Ja tilbudet er virkelig godt.. Og han har sagt at sækkene er nye ikke defekte. men stadigvæk den samme type som de der går op i svejsningen..Det kan jo sagten ske under transporten.

Kommentér på:
Tilbud poå Kingsmoore.

Annonce