sulter min hund {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg igen hørt på min familie i en hel time ( ikke første gang ) jeg var ved at lave madpakker til min hund da han skal i pension en uge, jeg vil gøre det nemt for dem og lave hans mad da det er 2 slags foder og han får efter mål den mængde han skal have, for at give ham lidt mere får han en dåsemad til middag alt bliver gjort i samarbejde med dyrlægen ( får 150 g mere end han skal da han er lidt tynd efter en omgang diarre )
Så begyndte de at det skulle man da ikke han skulle bare have mad i skålen hele tiden for dem de kendte havde en hund og den fik altid fyldt op, jeg forsøgte at forklare at det gør man ikke ved den hund jeg har for han vil bare blive ved med at spise. Så kom de med at jeg skulle sq ikke lytte så meget til en dyrlæge de viste ikke hvad de talte om, så nu er jeg igang med at finde noget om det på nettet så jeg kan lukke æsken på dem, for er sq træt af at høre på at jeg sulter min hund
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Det er altså dig der har ret, så luk du bare både dine ører og æsken på din familie.
Du kan trygt stole på din dyrlæge, de ved skam godt hvad de taler om.
Desuden må en hvalp ikke blive for tyk, da den så kan få både HD og andre problemer med knogler og led.
Du skal ikke kunne se, men føle riben og ryg på din hund.
Ryggen må ikke være skarp, det skal være så du kan mærke at der er lidt kød på.
aug 2005
Har lagt en lille hilsen.
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 119 Svar: 686
Tak for det, mener også han er perfekt og det er skånekost han er på så han bliver ikke for tyk selv om jeg giver lidt mere
aug 2005
Gitte du skal nok ikke fodrer ham op på skånekost, men på hvalpefoder, for at sikre at han får det han skal.
Med mindre det er noget dyrlægen har anbefalet dig altså.
Jeg ved at man kan få foder hos dyrlægen til Labrador, mener at det er Royl Canin der laver den. Den skulle indeholde det er Lab. har brug for uden at gøre den for tyk.
jul 2006
Det er derfor min hund får 3 slags foder om dagen, de 2 er en skånekost da han havde fået meget dårlig mave da jeg fik ham og den sidste foder er en alm. som jeg også har købt hos dyrlægen. Jeg kan godt mærke at han er nem at træne når han ikke har mad hele tiden, her til morgen har han lært " hvad siger hunden " og så giver han hals
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Nej du skal bare stole på din dyrlæge og på dig selv.......alle hunde er ikke ens og nogle kan godt have mad stående fremme uden at spise op.....det kan emma, men hun er altså heller ikke lab og hun er heller ikke hvalp......grunden til at hun har mad stående er, at det diætfoder hun får spiser hun kun halv portion af og den anden halvdel lader hun bare stå......men hun sulter bestemt ikke.
God ferie til jer.......er helt vildt misundelig over, at i skal ned til varmen ;o)
jul 2006
jeg vil gerne bytte da er bestemt ikke meget for Blackie skal i pension har set 9 pensioner i alt og der er bare ikke nogen der er perfekte. Han skal til Hals i en lille pension på 8 hunde så jeg håber den er god
jul 2006
glemte helt at svare, Lui havde også mad hele tiden men han var også en golden og gik fint, men Blackie æder alt hvad jeg giver ham
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Emma skal i pension i morgen til søndag....vi skal over på djævleøen til Glenn´s bror ;o)
Gik du fra den anden som du snakkede om ?
jul 2006
Ja det gjore jeg, for han havde dem i små bure og det kom ikke ud af og det er jo synd de skal stå i et bur i 8 dage
sulter min hund