kastation kastation
fuck hvor er jeg nervøs, soya og jeg skal til dyrlæge idag, og tale om at få ham kasteret....
tusind ting køre igennem mit hoved og kan simpelthen ikke finde ud af om det er godt eller skidt.
grunden til at hans skal kastereres er af den simple grund, at han er alt alt for meget han hund! han kan finde på at tisse hos folk hvis de selv har hund for at afmærke, og det er simpelthen udlideligt, at han har så stort et behov for at pisse teritorium af og gø ALLE STEDER!
men havde selvfølgelig også den drøm om at når han blev gammel, kunne det jo være rart at videreføre hans slægt og få en lille ny, selv om det jo er meget urealistisk, da det jo ville være konkurrece for hende jeg har købt ham af. og er også bange for at han mister alt sin dejlige energi, når han spurter rundt på græsset, og leger vildt og voldsomt med andre hunde, for er der noget skønnere end at se sin hund nyde en god leg. og tænk hvis han bare bliver tyk og kedelig og slasker langsom efter mig.... syntes virkelig det er svært!
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.431
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
hund andet end at jeg er sluppet for forhuds-
snask, strinteri, pinkeri, strejferi og teenage-gener
Så jeg har ikke fortrudt..
Haner lige så glad og aktiv som før og kan med de
fleste andre hunde og underkaster sig gerne
Hvilket passer mig fint, fremfor det modsatte, når jeg
nu har en muskelhund...
Som jeg plejer at sige det: Jeg har rigeligt mand i min
mand derhjemme, det behøver Batman ikke at præstere
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.714
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
Han var fuldstændig vild når der var en tæve i nærheden, og gjorde alle krumspring for at komme ud af halsbåndet..
Han var lige knap 10 mdr. ..
Held og lykke med hvad I nu beslutter jer til :o)
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 63
okt 2005
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.816
Og han har masser af energi!!
Min kæreste gik med ham ca. 8 km. igår, hvor han løber løst og snuser og spurter afsted, derefter gik jeg en mindre tur med ham, da jeg kom hjem. Kunne godt mærke på ham, at det bestemt ikke var nok, så derfor cyklede jeg med ham ca. 7 km. Stille og roligt, så han også kan få tisset og snuset osv.. Efter vores tur, trænede vi lydighed i ca. 45 min. og puttede på gulvet og så gik vi vores aftentur, hvor vi talte sammen med hans kæreste (schiva - også herinde) og Schivas "mor"... Og han var stadig vild.
Han er vant til masser af motion og er aldrig alene, men han får normalt ikke både en gåtur på 8 km. og senere på dagen/aftenen en cykeltur på 7 km.
Jeg synes helt bestemt du skulle få ham kastereret...
Tjalfe er ikke lige så hidsig overfor andre hanhunde og er blever mere voksen.. Men energimæsigt er han en bombe og han er lige så fræk og bisset...
Held & lykke!
okt 2005
mht avlsret tror jeg jeg brugte det forkerte udtryk, mener bare at hvis jeg endelig ville lave hvalpe på ham, så skulle jeg have en skriftlig tilladelse fra hende.
men nu må vi se om han bliver en artig lille dreng he he
kastation