{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er du tjalfe?:-(
  • #2   27. sep 2013 Hvornår, fra hvor. af hvem, til hvem (hvad du ved) Blev han solgt.
    Hvor gammel var han da han blev solgt osv. Den slags oplysninger ville måske hjælpe smiley

• #3   27. sep 2013 Ved at hans email han skrev fra hed "Thomas sif .....@noget.com .. Kan ikke huske andet smiley
    Han var et halvt år. Fra Faaborg blev han solgt.
    Det er ca et halvt år siden han blev solgt.. De lovede at holde kontakt men hørte kun en gang fra dem og så mistede jeg alt på min telefon, desværre også deres sms'er .

• #4   27. sep 2013 Ved de kom fra Sjælland af, (et par i 30'erne der lige havde købe en lille land ejendom ) hans arbejde var vist meget af tiden i bilen for de snakkede om at tjalfe skulle være hans køre kammerat :-)......

• #5   27. sep 2013 Hvis det er alt i ved, bliver det nok et spørgsmål om rent held om i finder ham.
    En kontrakt af en art. Navn, adresse og telefon nummer, burde nok have været det mindste i fik inden salg. Ellers er det jo lidt svært at tjekke op på om dem man sælger til, nu også er i orden mennesker,

Hvorfor vil du finde ham? Noget tyder jo på køber måske ikke gider kontakt.

• #10   27. sep 2013 Købs aftale osv var afklaret. Men ja dumt af mig ikke at tænke på adresse? smiley øv! Jeg var bare uheldig at miste alt information på mi telefon..
    Ang det med at tænke sig om.. Jo det gjorde jeg såmænd. Men man er ikke altid herre over tingene.. Desværre. Jeg købte jo ikke en hund til så mange penge, for at skille mig af med den igen.. smiley

Men ja jeg tager det her som erfaring. Og har lært meget ved det.
    Men det kunne være rart hvis man lige fik bekræftet at han havde det godt.

Det skal lige siges at det ikke var et diskussions oplæg eller private meninger/holdninger..

Den var bare til at høre om nogle kendte tjalfe.. smiley
    God aften dejlige hunde elskere

• #11   27. sep 2013 Hvis ikke køber ønsker kontakt, så må du jo bare acceptere det. I øvrigt, hvis han har været så dyr, så er der vel tavle på ham, og så er han jo at finde på hundeweb.

• #12   27. sep 2013 Mia: Ejer står ikke på Hundeweb kun opdrætter. Og dette kun hvis det var en DKK hund. Der findes jo andre tavler smiley
    Men ja har den været så dyr, kan det undre TS var nød til at sælge sin 6 måneder gamle hund. Var der ikke forkøbsret i kontrakten?

Kommentér på:
Hvor er du tjalfe?:-(

Annonce