{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En dag med en rottweiler - fortæl
  • #1   1. okt 2013 Jeg har haft rottweilere tidligere og min dag så ikke så anderledes ud end den gør nu hvor jeg har mops smiley
    Overvejer du at få en Rottweiler?

• #2   1. okt 2013 Min mand og jeg har snakket om at få hund og han er rigtig glad for rottweileren, hvormod jeg aldrig har haft hund.

• #3   1. okt 2013 Der er delte meninger om Rottweileren, jeg synes det er en familie SKØN hund.
    Det kræver opdragelse og træning som alle andre hunde og gode gå ture.
    Mine elskede at komme ud og var med alle de steder hvor det var muligt, ellers var de alene hjemme og de elskede andre hunde og mennesker - også børn...
    Rottweileren er meget selvstændig og normalt en viljestærk hund, så man skal være over den, men den er lærenem og jeg havde aldrig nogle problemer med mine (har haft to).
    Havde jeg kræfterne og muligheden for det, så havde jeg også haft en i dag, elsker bare den hunde race.

• #4   1. okt 2013 Vil tilføje at min erfaring er, at den tilpasser sig jeres liv - det gør de fleste hunde, men Rottweileren er nem, hvor i mod andre hunde racer er mere besværlige og kræver mere.
    Mine var aktive ude og rolige inde, selvfølgelig kunne de rende rundt som en gal efter en bold eller med et tyggeben, men ellers var de rolige og elskede at ligge og hygge når man feks så fjernsyn smiley

• #5   1. okt 2013 Har tidligere haft 2stk rottweiler og jeg syntes det er en helt fantastisk familie hund. de var med alle steder hvor vi kunne have dem med, men der er mange delte meninger om det er en førstegangs hund. Jeg vil så sige at vi kastede os ud i det og fik de mest fantastiske nemme hunde smiley
    Jeg gik da med tanken om at få en rottweiler igen men endte med en bullterrier som også er helt fantastisk smiley

• #6   1. okt 2013 Ja nemlig Sofie H...for vi kommer jo ikke udenom at vi er begge i arbejde og vi har to mindre børn (3 og 4 år).

• #7   1. okt 2013 Vores dag starter med en god tur om morgen, på 30 min ca derefter kommer vi hjem, fodre sker tit i haven hvor de for lov at søge efter maden, så skal eg på arbejde og når jeg kommer hjem er der en ordenlig tur igen plejer at køre i skoven og da det var varmere køre vi ud til en sø hvor de fik lov at svømme osse men nu hvor vejret er kilder starter vi op i en hunde svømme hal 2 gange i ugen, men den tur efter arbejde er ca 2 timer nogen gange mere og der træner jeg osse lidt med dem, gør jeg igennem hele dagen faktisk, osse når vi går der hjemme træner jeg ting som lydighed osv. Hvis der lige er 5-10 min jeg ikke laver noget ud over det er de næsten med alle steder sidder i bilen hvis jeg lige hurtig er inde og handle men de familie og venner er de for det meste med inde, og hen ad aften for de en god lufte tur på 30min - 1 time det er ca sådan hver dag ser ud der ud over kommer der dage hvor eg træner mere med dem, plus nogen dage får de flere ture smiley

Men ca bruger jeg vel 1 time om dagen på intens træning og sker på den tur efter arbejde hvor jeg er ude 2 timer mindst smiley

Men igen træner med dem hele dagen for bruger tit de der 10-15 min hvor man ikke lige laver noget til at træne noget der hjemme, samt på gå ture træner vi osse altid lidt smiley

Tror ca det er sådan min satser ud hehe

• #8   1. okt 2013 Skriver fra iPhone så stave fejl er gratis smiley

• #9   1. okt 2013 Hmmmm så meget vil vi i alt fald umiddelbart ikke kunne aktivere.....

• #10   1. okt 2013 Jeg har 2 smiley en på 11mdr og en på 2 år sys ikke det er så meget de bliver aktiveret smiley de dage de "kun" for de 30 min om morgen og den tur på 2 timer efter job, samt 1 time om aften har jeg jo kun været ude med dem sammenlagt 3 timer og 30min sys ikke det er så galt smiley

En rottweiler skal jo bruges den egener sig ikke til bare at være en hund der går og kigger hjemme hos familien og kun bliver luftet i haven.

Og nu her hvor jeg begynder til hunde svømning pga det er ved at være for koldt til at svømme i søen bliver det 30min 2 gange i ugen. Sys ikke det er meget, men det er osse kun som min de for de ture, ved ikke om de kan nøjes med mindre de fungere fint sådan her og når eg skriver jeg træner lidt i løbet af dagen osv. Er det feks hvis jeg lige sidder og kigger fordi der feks er reklame i tv, så kan jeg da lige øve lidt kommandoer med den ene af hundene smiley end til det i tv starter igen smiley

Kommentér på:
En dag med en rottweiler - fortæl

Annonce