11.125 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Adaptil - beroligende middel til hunde - virker det?? Adaptil - beroligende middel til hunde - virker det??
Hejsa,
Er der nogen som har erfaringer med dette produkt?
0 synes godt om
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.919
Derudover købte jeg sprayflasken til at bruge i begyndelse og sidenhen på ferier, til tasken, når vi skal langt med tog. Kommer også til at bruge den ifm. udstilling i slutningen af måneden.
Jeg oplever en meget positiv respons på det. 5 min efter det var sat i kontakten herhjemme gik min hund fra at være en deprimeret hvalp (savnede mine forældres hund) og til at flyve rundt i lejligheden og lege med sit legetøj etc. Det fremskyndte også alene-hjemme træningen betragteligt. Jeg havde den i indtil den var tom og har ikke fornyet den, vi klarer os fint uden nu
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.919
Men vil også tilføje, at det er forskelligt fra hund til hund, om de reagerer på det, så du får nok mange forskellige svar
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 27
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.800
Den kørersyge hund, bliver ikke køresyg mere, så det bliver ikke brugt til ham mere. Og ham der er bange for fyrværkeri, er stadig bange for det. Men han var mere rolig, da jeg brugte Adaptil. Jeg vil helt sikkert bruge det igen, til nytår
Adaptil - beroligende middel til hunde - virker det??