Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adaptil - beroligende middel til hunde - virker det??
  • #1   3. okt 2013 Jeg har brugt diffuseren til stikkontakt ifm. at jeg flyttede med 3,5 mdr gammel hvalp. Den skulle jo føle sig tryg i sine nye omgivelser og vi kunne ikke rigtig stoppe med alene-hjemme træning, det var der ikke tid til pga. længden på min ferie.
    Derudover købte jeg sprayflasken til at bruge i begyndelse og sidenhen på ferier, til tasken, når vi skal langt med tog. Kommer også til at bruge den ifm. udstilling i slutningen af måneden.

Jeg oplever en meget positiv respons på det. 5 min efter det var sat i kontakten herhjemme gik min hund fra at være en deprimeret hvalp (savnede mine forældres hund) og til at flyve rundt i lejligheden og lege med sit legetøj etc. Det fremskyndte også alene-hjemme træningen betragteligt. Jeg havde den i indtil den var tom og har ikke fornyet den, vi klarer os fint uden nu smiley

• #2   3. okt 2013 P.S. jeg syntes min har reageret så godt at jeg overvejer at købe halsbåndet til december for at forebygge nytårsangst.
    Men vil også tilføje, at det er forskelligt fra hund til hund, om de reagerer på det, så du får nok mange forskellige svar smiley

• #3   3. okt 2013 Jeg har prøvet halsbåndet til to hunde i december sidste år, da de er (var...den ene er i himlen nu) utrygge ved fyrværkeri. Det havde ingen effekt. Men jeg kunne godt finde på at prøve den som a-s nævner.

• #4   3. okt 2013 Jeg har brugt det man køber på spray, og så sprayer det ud hvor hunden skal være. Og man kan sprøjte det på en klud, som man så binder om halsen på hunden. Jeg har brugt det til en hund med køresyge, og en hund der er bange for fyrværkeri. Og jeg har været fuldt ud tilfreds, det havde en god effekt smiley

Den kørersyge hund, bliver ikke køresyg mere, så det bliver ikke brugt til ham mere. Og ham der er bange for fyrværkeri, er stadig bange for det. Men han var mere rolig, da jeg brugte Adaptil. Jeg vil helt sikkert bruge det igen, til nytår smiley

Kommentér på:
Adaptil - beroligende middel til hunde - virker det??

Annonce