{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

ENDELIGT fundet det rigtige fodermærke til hunden :D {{forumTopicSubject}}

Ja, hvis nogen herinde kan huske det har jeg for ikke så lang tid siden lavet et emne herinde, hvor jeg spurgte efter fodermærker, da min hund ikke var vild med det foder han fik (RC mini adult).

Vi har nu været igennem RC (har han fået siden han var omkring 12-16 uger (mini puppy, skiftede til adult omkring 7 mdr.) og frem til han var to år), Coop (ikke med min gode vilje, det var hvad opdrætter gav), Arion (ingen succes, han gider ikke engang kigge på det), Happy Dog og sikkert også mange andre mærker smiley

Han kunne tit gå i 2-3 dage inden han gad æde sit foder (RC), men nu har vi endeligt fundet det foder han vil æde - det viste sig så at blive Happy Dog Irland til stor hund smiley

Han flyver ikke lige over madskålen, men det vil han nok aldrig gøre, men nu spiser han 1-2 gange portioner om dagen (self. ikke mere end han skal have) og det er spist op smiley At det så står nogle timer inden han vil spise det er en anden sag smiley

Må sige jeg var klart overbevist om at det sikkert kun var Kingsmoor, TOTW, Wolfsblut og alle de andre mærker man tit hører om herinde, der ville virke men næh nej, denne gang var det åbenbart Happy Dog smiley Og at han så skal have til stor hund er jo bare pillernes størrelse smiley

Men nu kan jeg da være glad for at jeg har en hund der er interesseret i at spise sit tørfoder smiley

Så lille glædesindlæg herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIGT fundet det rigtige fodermærke til hunden :D
Kommentér på:
ENDELIGT fundet det rigtige fodermærke til hunden :D

Annonce