{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.556 visninger | Oprettet:

Cushings Syndrom, andre med hunde der lider af den sygdom? {{forumTopicSubject}}

Har min Caspar der har haft sygdommen i over 1 år. Medicinen virker som sådan fint. Alle hans organers værdier ser også fine ud smiley Hans kortisol niveau skulle også ligge mellem de værdier de bør gøre.Og han har det bare generelt rigtig godt smiley

Han får 40mg Vetoryl dagligt..

MEN MEN MEN

Jeg synes simpelthen hans sult den holder ved...Han kan spise spise spise og spise hele tiden, hvis det stod til ham og helst hurtigt ryger det ned.

På gåture er det alt fra brødkrummer, nedtrådt chokolade i fliserne, rester div. mad- til kattelort smiley

Det er faktisk ved at være lidt irriterende smiley Og må være irriterende for ham at være så fokuseret på det hele tiden. Og jeg vil bare ikke være den "mor" der hele tiden skal gå og sige nej nej nej og neeeej, men han kan jo heller ikke gå og spise alt det skidt..

Han er en lille intelligent hund som lærer alt andet meget hurtig og siger man nej til andre ting, så holder han med det samme, endda uden stemmen er hævet, har aldrig haft brug for at snakke "hårdt" til mine hunde og det hjælper jo så heller ikke nu,så føler det er total nytteløst :-(... Men det er som om hans sult er så styret af sygdommen at han har svært ved at lade være smiley

Andre der har korrekt medicinerede hunde med cushing, men som stadig har det symptom? Eller andre symptomer, trods den rigtige dosis...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cushings Syndrom, andre med hunde der lider af den sygdom?
  • Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #1   12. okt 2013 Fru Robbie
    hvad symptomer havde din hund???
    ikke at det har noget med spørgsmålet at gøre, men jeg er selv ved at tro jeg har en hund med samme sygdom smiley


  • #2   12. okt 2013 Lady Pink...

    Åhh jamen han blev mere sulten, mere tørstig, doven, begynde hurtigere at halse på gåtur. Til sidst blev han mere kluntet og havde svært ved at hoppe i sofaen. Og så kunne han ikke holde på vandet, det var så det sidste og mest opsigtsvækkende symptom.

    Alle de andre tegn kom snigende og samme tid med det var sommer og han var kastrat, så slog man det lidt hen med det.. Men kunne godt begynde at se at det sgu ikke kun var det og så fik vi det så undersøgt...

    De tjekkede urin+ blodprøver og så blev det så konstateret.

    Han fik medicin og det hjalp utrolig godt og hurtigt smiley

    X'er fingre for din hund ikke har det smiley


Kommentér på:
Cushings Syndrom, andre med hunde der lider af den sygdom?

Annonce