3.405 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Bedste skov/hundeskov sjælland Bedste skov/hundeskov sjælland

Hej smiley

Jeg er på Sjælland, i Jyllinge hele uge 42, og planlægger at tage i skoven med hundene min. 2 gange, men desværre har jeg ingen idé om hvor der er bedst/hyggeligste sted at tage i skoven heromkring.

Hundene består af 3 shelties, de 2 af dem er yderst velopdragne og den 3 er en bølle xD

Nogle gode ideer?
- Kunne også sagtens være frisk på at ses hvis I ikke bor så langt væk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste skov/hundeskov sjælland
  • #1   12. okt 2013 Hedeland, Boserup og Hvalsø.

• #2   12. okt 2013 Jeg foretrækker Hornbæk Plantage, men det er nok lidt langt at køre. Hareskoven ved Bagsvær roklub eller Jonstrup Vang kan også bruges. Alle steder er der gode muligheder for en frisk gåtur med hundene uden snor, men under kontrol. De fleste jeg møder i disse skove er helt med på at hundene selvfølgelig følges med deres ejere.

• #3   13. okt 2013 Skal det være indhegnet, hvis ikke så ligger der en skøn skov på Slangerupvej mellem Slangerup og Lynge, den bruger jeg en del med mine 3 hunde og den er super smuk, jeg møder ikke så mange andre derude og dem man møder har fint styr på deres hunde og er flinke og rare

• #4   13. okt 2013 Tak for buddene smiley

Der behøver ikke være indhegnet, har fuld kontrol over de 2 voksne hunde og den lille forbliver for det meste i snor selvom han synes det er uretfærdigt xD

• #5   13. okt 2013 Der er mange der er glade for at gå i Bernstoff-parken..

• #6   13. okt 2013 Ligger Bernstorff parken ikke lidt langt væk derfra?

• #7   13. okt 2013 Hareskoven ved Værløse er et dejligt sted at gå tur. Der er områder, hvor hunde ikke behøver gå i snor.
    På Skovlystvej (en sidevej til Skovvej/Ballerup) er der mange P-pladser, samt borde og bænke.

Der kommer vi meget tit

• #8   13. okt 2013 Hanne - Det lyder hyggeligt smiley

Jeg mindes der også ligger en skov omkring slangerup, for den kom vi i engang, da den kennel vores 2 første shelties kom fra holdte julegåtur der smiley

• #9   13. okt 2013 Anya - vi bor selv lige i udkanten af Vestskoven, og går der hver dag.
    Men en gang om ugen er vi i Hareskoven, Ganløse Egede eller lignende sted. Vi mødes med 25 andre hjemmegående hundeejere, går tur et par timer i skoven, og spiser medbragt frokost bagefter.
    Det gør vi hele året rundt, også i snestorm og skybrud.
    På turene skal alle hunde være i snor (max 2 meter line). Det er rigtig hyggeligt.

• #10   13. okt 2013 Arrj hvor hygsomt smiley

• #11   14. okt 2013 Anya: Jeg er lige lidt off-topic, men hvor i Jyllinge? smiley

• #12   14. okt 2013 Hvis du vil køre efter det, så er hundeskoven ved Bagsværd Sø en af Danmarks allerbedste efter min mening. Afvekslende, smukt og stort terræn, gode bakker og så den dejlige sø. GPS-adresse Skovbrynet 55, Bagsværd.
    Vi har bernermøde derinde hver lørdag, havde en herlig tur i lørdags med omkring 25 hunde - vi kører gerne her fra Slagelse og derind, det siger lidt.....

• #14   14. okt 2013 Bunke - mine forældre bør ude i Nordmarken smiley

Kirsten - tak for buddet smiley

W - hmm den hundeskov jeg kender i gulddysse er ikke særlig stor, altså den oppe ved hvor gundsøbanerne lå

• #16   14. okt 2013 Tokkekøb Hegn er også et dejligt område. Der er åbenbart også en hundeskov, hvor hundene må være løse. Der har jeg vist ikke været, så ved ikke lige hvordan forholdene er, men ellers er hunde også velkomne i snor i hele skoven. Du kan læse mere her smiley (link fjernet)

Kommentér på:
Bedste skov/hundeskov sjælland

Annonce