1.910 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

nogle af jer der kender country-dog foder. nogle af jer der kender country-dog foder.

man høre jo båede godt og skidt om næsten alt foder, så ville lige høre om nogen af jer kender dette foder.

INGREDIENSER:
KØD OG ANIMALSKE PRODUKTER, MAJS, KYLLINGEFEDT, NATURLIGE SMAGSSTOFFER, LAKSEOLIE, TØRREDE ÆBLER, ØLGÆR, DL-METHIONIN, L-LYSIN, MINERALSTOFFER, KOBBERSULFAT, A-VITAMIN, D3-VITAMIN, E-VITAMIN.
ANALYSE:
PROTEIN 21 %
FEDT 12 %
FIBER 3,0 %
VAND 10,0 %
KALCIUM 1,6 %
FOSFOR 1,1 %
EU GODKENDT ANTIOXIDANT:
BLANDEDE TOCOFEROLER
PER KG:
A-VITAMIN 15.000 IU
B1-VITAMIN 4 MG
B2-VITAMIN 5 MG
B6-VITAMIN 4 MG
B12-VIT. 0,004 MG
D3-VIT. 1.500 IU
E-VITAMIN 130 IU
KOBBER 15 MG
OMEGA-6/3 FORHOLD: 8,3:1

tog lige denne og lagde med så i kunne se.
glæder mig til at høre hvad i siger, jeg overvejer at prøve det til rex.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle af jer der kender country-dog foder.
  • #1   20. okt 2013 Kød og animalske produkter er et andet ord for slagteriaffald;) desuden er det tilsyneladende ikke samme slags kød der er i hver gang, dvs det kan være svin, okse, kylling m.m på skift eller rodet sammen, det er ikke godt hvis du har en hund med tendens til allergi smiley majs er heller ikke ubetinget godt, jeg køber ikke et sådant foder men helt elendigt er det nok ikke

• #2   20. okt 2013 tja det er bare en vovse her der er lidt kræsen af og til, og så ville jeg prøve det en periode, men er ved at gå lidt i stå for han vil ikke have royal cainnen (staves) og det såjeg jo gerne han fik, men så har jeg prøvet andre dyre fodre til schæfer hund, og han spiser det et par dage og så gider han ik det mere:-( så jeg jagter noget herre kan lige.overvejer at lave mit ejet foder til ham. men ved ikke helt

• #3   20. okt 2013 Her har de sådan en foderbar hvor hundene selv kan vælge deres foder smiley
    Jeg ved ikke om du bor i nærheden, men det er da værd at undersøge smiley

http://www.mypets.dk/shop/foderbar-lad-din-5251p.html

• #4   20. okt 2013 Der fondes jo utrolig mange rigtig gode mærker hundefoder, så jeg ville da forsøge med nogle gode mærker i stedet for noget juks;) hvad med Olivers?

• #5   20. okt 2013 Eller Det her ; http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_toerfoder/josera/180983#composition
    Det er ikke super godt, temmelig meget majs, men kun en slags kødprotein i og ikke stoppet med affald, jeg har ikke mødt nogle hunde som ikke kunne lide det;)

• #6   20. okt 2013 olivers fik han ved tidliger ejer, og der ville han heller ikke have det:-P han er bare lidt kræsen:-) eller som jeg tro syntes han tørfoder er kedeligt.

• #7   20. okt 2013 den ved zooplus ser endelig fin ud:-) den tro jeg vil prøve en lille potion af og hvis hrr kræsen kan lide en stor sæk hehe:-)

• #8   20. okt 2013 Min ene hund er også en rigtig kræsenpind, men Oliver's vil han gerne have. Hver gang der er andet i skålen i mere end to dage, stopper han med at spise smiley

Kommentér på:
nogle af jer der kender country-dog foder.

Annonce