{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.135 visninger | Oprettet:

bordopvaskemaskine - spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Har et par spørgsmåle om sådan en bordopvaskmaskine hvis nogle
selvfølgedig er klog i det,
mig og min kæreste er lige flyttet i et hus, hvor vores vaskmaskine er i køkkenet (der er på ingen måde plads andre steder) på nær vores ekstra værelse, men der er jo desværre ikke vandafløb, så vi kan desværre ikke sætte en vaskmaskine derind hvor den står,
så har vi tænkt på en bordopvaskmaskine, men vi kan heller ikke have den under vores vask da skabet er for lille :s
men vi kan sagtens have den på bordet, men nu er det vores spørgsmål er kan man sætte den til ved vandhanen? altså ikke under vandhanen? men på selve dutten? ligesom udenfor når man koblet sin vandslange til? smiley

huset er lejet indtil videre, og der er lige blevet sat en ret dyrt træ bordplade i så vi må ikke borer et hul ned til under håndvaskmaskinen, da vi ikke er sikker på vi vil købe huset.. smiley

Det er selvfølgedig dovnskab længe leve, men det spare også mig og min kæreste for en masse tid smiley

sætter lige et billede ved så folk ikke er i tvivl om hvor jeg mener den skulle kobles til smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bordopvaskemaskine - spørgsmål
  • #1   22. okt 2013
    (link fjernet)


  • #2   22. okt 2013 Jeg ved ikke om den kan sættes til der, men jeg har endnu ikke hørt om nogen der var glader for deres bordopvaskemaskine. Der kan kun lige være 4 tallerkener og 4 glas, og så er den fyldt... Så det var næsten hurtigere bare at vaske op i hånden selv.

    Men det kan selvfølgelig godt være der er kommet nogle større og bedre modeller siden jeg flyttede hjemmefra (For 10 år siden). smiley


  • #3   22. okt 2013 Jeg har kun erfaring fra boligselskab (Lejrbo), hvor brug af sådan en ikke er dækket af indbosforsikringen. Grunden til den ikke er tilladt i den afdeling hvor vi boede var lige præcis fordi den skulle tilsluttes selve vandhanen og der derved var konstant tryk på vandet.

    Jeg ville kontakte mit forsikringsselskab og høre om de dækker hvis uheldet skulle være ude og der sker en skade. Dækker de ikke ville jeg personligt hellere undvære og vaske op i hånden istedet for at skulle betale af egen lomme.


  • #4   22. okt 2013 Og så er de super dyre i brug, fordi de bruger varmt vand fra hanen og strøm.

    Min veninde fik et smæk på 2000 kr i varme, da hun fik en bordopvasker. Plus stigning i strøm. Og hun var alene


  • #7   22. okt 2013 Jonas: Det kommer an på, hvilken model det er. De fleste varmer ikke vandet selv

  • #9   22. okt 2013 Man skal bare planlægge det ordentligt, for man kan ikke bruge vandhanen mens den vasker.

  • #11   22. okt 2013 Okay, det er da smart.
    Jeg passede hund hos en veninde i 14 dage, og fik en del gange timet den skide opvasker så jeg ikke kunne lave aftensmad før en time senere og sådan smiley


  • #12   22. okt 2013 Jeg har lige i dag set at på facebook, at en kollega har en til salg, den er helt ny og i kasse, med kvittering.
    Hvis du er interesseret smiley


  • #13   22. okt 2013 Jeg kunne muligvis godt være intra! smiley
    uha det med forsirking fra lejerbo kender vi alt til, derfor vi flyttede.. men det står for egen regning hvis alt skulle ske her hjemme, vi har ikke nogen vicevært eller ligne smiley
    det står bare på standby det hele med huskøb da vi ikke ved om vi vil investere i det smiley så han er ihvertefald ligeglad vi sætter til hehe!
    men har dog godt nok heller ikke hørt om sådan en tager så mange penge smiley men alt sammen lyder jo godt! smiley
    mener altså godt de kan tage lidt mere end 4 kuverter smiley
    har ihvertefald set i harald skrald (harald nyborg) det var da en helt opvaskemaskine bare ikke i høj format smiley


  • #15   4. nov 2013 Hihi okay! smiley håber kæresten får nosset sig sammen til sådan en monster så!
    vil så gerne have en og det jo heller ikke ham der står og vasker op hver dag smiley


  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #16   4. nov 2013 'afbekræfte'???

Kommentér på:
bordopvaskemaskine - spørgsmål

Annonce