Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf foder
  • #1   24. okt 2013 Sæt ham op i foder?

• #2   24. okt 2013 Han har faktis fået lidt mere, Så skal han ha 500 gram og så bliver det da møg dyrt at foder med,

• #3   24. okt 2013 er det kallun han får?

• #4   24. okt 2013 Ja det er

• #5   24. okt 2013 Så er det derfor. Kallun er der stort set ingen nærring i. Kan næsten regne ud at du har fået vejlednig fra et barf-center. Gør din hund en tjeneste og sus i fakta og køb kylling til ham (på frost eller ej.) og stik ham 500 g med ben og det hele. . Kør ham en uge på det. og gå så videre til blandet kød. Han er RØV sulten nu. RIgtig mange bliver møgsyge af at starte ud på kallun. Der er ingen rovdyr der lever udelukkende af kallun.

• #6   24. okt 2013 Ok hvad skal jeg så foder med hvis jeg vil købe færdig barf. Der står på Pakken det er fuld foder.

• #7   24. okt 2013 Åh det ved jeg ikke. Jeg råfodre for at undgå færdig produkter. Så der må du have fat i nogen der bruger konceptfoder. Men du skal have noget mad i din hund ihvertfald... ren kallun kan ingen hunde leve af.

• #8   24. okt 2013 Hvor er det bare træls at de bliver ved og ved med at få folk til at udelukkende at fodre deres hunde på kallun smiley

Lyt til Sarah og find noget kød til ham smiley

• #9   24. okt 2013 man får ca mengde man skal give til hunden , men man må selv finde ud om de skal have mere eller mindre ...

mine får vom og hundemad som er vitaminisert så jeg bare måler op hvad de skal have til hvert måltid... her i norge er faktis dette den billigste måde jeg ved om hundene kan få i mad ( og meget godt forder som jeg synes ) her får jeg mengde rabatt ( hvis man køber 5 stk 20 kg af gangen ) betaler 260 norske kr for 20 kg vom og hundemad ( hved ikke hvad det koster i danmark )... men jeg måtte prøve mig frem til rigtig mængde , da tæven skulle tabe sig og hanhunden skulle holde vægt ,. men alt kommer også an på hvor meget aktivitet og hvor hurtig din hund forbrænder osv... jeg fodrer 3 ganger daglig da mine hunder fungerer bedst på det,,,
    jeg er meget tilfreds med foderet smiley

• #15   25. okt 2013 Mine fik for gammel (Til mig) rå mørbrad en dag... De klagede ikke smiley

• #17   25. okt 2013 jo søren, det kunneman godt. Problemet er bare at TS har fodret med kallun i en uge så hunden har det sikkert kampe dårligt og der virker lyst kød alt så bedst + kylling er mildt ved "systemet".

• #18   25. okt 2013 Der står på pakken det er kød mix med oksekød lam og hest. Og er fuld foder.

• #19   25. okt 2013 Så er det ikke kallun smiley men hvis hunden taber sig skal den have mere mad, vil du fodre råt så køb kød! Ikke hakket affald, dvs ned i supermarkedet og køb gode reelle stykker kød og fyld hele stykker i hunden så den bruger sine tænder;)

• #20   25. okt 2013 Køb fx en pose frosne kyllingelår og stik din hund sådan et;) i morgen kan den få en svinekottelet med ben og dagen efter en fisk, skift mellem kødtyper og husk at hunden også skal have ben

• #21   25. okt 2013 Der står os kallun på.

• #22   25. okt 2013 Køber tør foder igen. Så kan han få råt som snack

Kommentér på:
Barf foder

Annonce