{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

slikker sine brystvorter {{forumTopicSubject}}

hej latoya har slikket sig meget på sine bryst vorter her de sidste par dage, og så så idag da jeg kiggede igen om der var noget at hendes to bryst vorter er blevet røde sikkert pga alt det slikkeri, jeg er begyndt at stoppe hende nu når hun begynder at slikke sig, men er der nogen der ved hvorfor hun gør det?

Ringer self til dyrelægen imorgen, men kunne være andre der har oplevet noget, de virker hverken betændt eller til hun har ondt i dem, men minder lidt som slid swår nu efter hun har slikekt sådan på dem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slikker sine brystvorter
  • #1   28. okt 2013 Kedsomhed, løbetid, falsk drægtighed, kræft... Der er mange muligheder.

  • #2   28. okt 2013 malene: tænker selv det måske er en dårlig vane hun har fået, hun har været i løb for ca 3 uger siden så ved ikke om det kan være falsk drægtighed, hvad er tegne på det?

    tjekkede lige hendes brystvorter igen og trykkede på dem hun slikkede på, der kommer noget vidt halløj ud der minder om mælk? tror det er godt jeg ringer til dyrelægen


  • #3   28. okt 2013 når læste lige tegne på falsk drægtighed, hun prøver at lave rede i sofaen graver og osv hvis vi ikke stopper hende, hun er osse ekstrem mobset på elvis hvis han kommer tæt på hende og hun har os haft hvor hun ikke har haft nogen appetit rigtig, de ting der er beskrevet med falsk drægtighed passer, hvad gør man ved det?

  • #4   28. okt 2013 hele det her stykke beskriver hende faktisk, skal man have dyrelægen ind over for det?
    De synlige tegn på falsk drægtighed opstår som regel ca. en til to måneder efter løbetiden. Rent fysisk kan tæven tage på og i så fald bliver hun ofte tykkere om maven. Hun kan få hævede mælkekirtler og danne mælk eller et tyndt sekret i kirtlerne. Spiseforstyrrelser er også meget almindeligt. I nogle tilfælde vil tæven slet ikke spise noget i en periode, og så er det naturligvis vigtigt, at du sørger for, at hun i det mindste får noget at drikke. I andre tilfælde får tæven øget appetit.

    Tævens adfærd kan også ændre sig. Hun kan få udpræget moderlig adfærd, hvor hun bygger huler og arrangerer tæpper. Hun kan også blive rastløs og urolig. Mange tæver ’adopterer’ en masse ting som tøjdyr, pivedyr eller sko, som sine hvalpe. Disse ’reservehvalpe’ bør man fjerne fra tæven, da de kan stimulere den falske drægtighed og gøre det hele værre. Tæven kan også blive nervøs eller træt og indadvendt og nogle gange ses også øget aggressivitet, især hvis tæven får lov at vogte sine ’hvalpe’.


  • #5   28. okt 2013 Hvis der kommer hvidt ud af patterne når du trykker på dem, er det nok mælk.
    Min tæve har det engang i mellem når hun har været falsk drægtig, og gør sig rigtig fin dernede, hun får også røde patter, men hun skal bare stoppes, så går det smiley


  • #6   28. okt 2013 Betinna: okay smiley læste lige en masse om tegn og de passer rigtig godt på hende hun gider pt ikke rejse sig fra soafen hvor hun ligger , hun er bliver let sur på elvis han skal bare nærme sig hendes plads, hendes bryst vorter kommer der hvidt ud af og hun er blevet lidt små tyk, samt hun graver i sofaen, og emget underlig humør i det hele taget.

  • #7   28. okt 2013 Og hun er ikke drægtig?
    Min tæve bliver nemlig ikke tyk når hun er falsk drægtig.
    Hun bliver meget nærgående, og vil have rigtig meget kontakt.


  • #8   28. okt 2013 hun er osse meget nærgående og kontakt søgende, og ja jeg er 100% sikker på der ikke har været noigen han hunde på hende, imens hun var i løb, så det ved jeg hun ikke er smiley

  • #9   28. okt 2013 Okay, så er vi sikker smiley

  • #10   28. okt 2013 er der noget man skal være obs på når hun er i falsk løbetid ud over at stoppe hende men at slikke på sine bryst vorter osv smiley

  • #11   28. okt 2013 Nej ikke som sådan, man kan vidst tage til læge og få noget for det, så det går over smiley
    Men feks min tæve må ikke have pivedyr, da hun tror det er en hvalp, og passer meget godt på det.


  • #12   29. okt 2013 Man kan ved dyrlægen få noget imod falsk drægtighed, kan ikke huske hvad det hedder… Men syntes jeg du skulle overveje, når det er så meget smiley

  • #13   29. okt 2013 har lige snakket med dyre lægen han siger det er falsk drægtighed, og skulle stoppe hende i at slikke sine brystvorter da det stimulere mælke produktion, samt hvis hun begyndte at tage bamser sko osv og gå rundt med dem skulle det osse stoppes.

    han mente ikke det var nødvendigt med noget mod det da hun spiser, gerne vil ud og gå osv. smiley


Kommentér på:
slikker sine brystvorter

Annonce