1.733 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hund forkølet og kamillete Hund forkølet og kamillete

Vi var til begravelse og fødselsdag lørdag, og fik ham passet hos nogen vi kender, ude på en gård, og da vi kom ud og hentede ham i søndag, og da vi kom derned var han placeret i en heste boks, med mad og vand. Han var helt vild, og kold, han havde skidt to gange i boksen, og han trækkede helt vildt med kædehalsbånd på, som han ikke plager, så vi gik en tur med ham og så kørte vi hjem. Men nu har vi fundet ud af han går og nyser og sådan, og vi tror simpelhen han er blevet forkølet, så tænkte på om man kunne give ham kamillie te?
- Vi giver han lige nogen dage til at komme sig, og hvis det ikke bliver bedre tager vi ham til dr dyr.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund forkølet og kamillete
  • #2   4. nov 2013 Vores han også godt nyse, uden det er kennelhoste.
    Kennelhoste der lyder det næsten som sæler der hoster smiley

• #3   4. nov 2013 Hunde bliver ikke forkølede på samme måde som os og bør ikke gå og nyse. Det kan være kennelhoste.hjerte-lungeorm,fremmedlegeme i næsen.Hvis han fortsat nyser regelmæssigt bør I få hunden tjekket.

• #4   4. nov 2013 Og så lyder det ikke som et sted jeg vil få min hund passet igen

• #5   4. nov 2013 Kennelhoste behøver ikke indebære hoste overhovedet. Ved nogle hunde kommer der kun snot og nys.

Nys kan også komme af ophidsethed, men så følges det ikke af snot.

• #7   5. nov 2013 Han har lige været ude på sin sidste tur inden vi går i seng, og hans nysen er blevet meget være, men det er kun når han er udenfor, det er slemt, indenfor, nyser han lidt, men ikke så voldsomt. Så vi er ved at blive bekymret.
    Nej vi skal heller aldrig have ham derud mere, og efter i dag, skal mine kaniner også bare væk derude fra. De havde lovet at holde øje med dem, men da jeg kom derned i dag, havde min hun kanin født, få timer før vi kom, og en lå fremme, så hvis der var blevet set til dem havde de muligvis overlevet, nogen af dem, men alle var døde af kulde, men lige nu har jeg ingen mulighed for at tag dem hjem lige pt, men så snart det er muligt, skal de hjem. Jeg er rigtig ked af hun har mistede sine unger, og føler lidt det er min skyld, for jeg kunne være kommet nogen timer før, men vidste ikke hun var drægtig, og hun havde ikke vist tegn op noget før jeg kom derned i dag, hvor hun havde bygget hule.

Tak for jeres hjælp

Kommentér på:
Hund forkølet og kamillete

Annonce