{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

foder til d/v hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal have ny hvalp her til foråret og det bliver en dansk svensk gårdhund, jeg er ved at lave liste over de ting jeg skal have købt som jeg mangler, har en del ting i forvejen men mangler lige lidt.

Men så er jeg kommet i tvivl om hvilket noget foder jeg skal bruge til den, jeg tænker lidt at det gerne skal være kornfrit og har overvejet acana puppy & junior.
Er længe siden jeg har haft hund sidst, og den sidste hund jeg havde var en stor hund, men den sidste jeg havde der kørte jeg også kornfrit og det fungerede hun fint på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder til d/v hvalp
  • #1   11. nov 2013 Start med det foder hvalpen er vant til at få

• #2   11. nov 2013 Ja det vil jeg self også, og self alt afhængig af hvad det er for noget foder så vil jeg blive ved med at køre med det, men vil rigtig gerne køre kornfrit da jeg har haft god erfaring med det, og er også det mine katte køre på.

• #3   11. nov 2013 Som de andre siger, forsæt med det havlpen er på allerede og se hvordan den trives på det. Kornfrit er fint nok, men ikke for alle. Min den ene trives ikke på 100% kornfrit foder, så bliver maven simpelthen for lind.

• #4   11. nov 2013 Lad hvalpen køre en mds. tid på det den har fået hos avleren, og gå så langsomt over på det foder, som du ønsker. Det er den bedste måde at sikre sig imod dårlig mave.... smiley

Jeg er selv meget glad for Essentials, Kingsmoor og Tholo - alle tre har kornfri varianter og er fremstillet af gode råvarer. De er også alle til en fornuftig pris sammenlignet med kvaliteten. Både Kingsmoor og Tholo er dansk producerede, men vi er nu selv hoppet på Essentials, hvor den danske "bagmand"(stod tidligere bag Olivers) idag får fremstillet sit foder i England - vores hunde elsker det, og de trives super godt på det, og har aldrig set bedre ud! smiley

• #5   11. nov 2013 Der er 1 mio gode mærker på markedet.
    For nogle kan det også være en faktor om mærket kan købes i nærheden af hvor man bor.

• #6   11. nov 2013 Ved du hvad den får hos opdrætter ?

• #7   11. nov 2013 essentials har jeg også overvejet, men da jeg gerne vil købe alt foder samlet til både hund og kat så dur det ikk da de ikk har kattefoder endnu, og har endelig fundet noget foder til kattene som de fungere på, den ene har sart mave så han kan ikk tåle alt foder.
    Jeg bestiller som reel foder hos zooplus da jeg kan få det leveret ved døren, og det er dejligt eftersom jeg ingen bil har.

Jeg ved ikk hvad hvalpen vil få, har ikk fundet en hvalp jeg vil have endnu, men bliver også først efter jul og nytår at jeg skal have hvalp da jeg ikk kan få den passet i juledagene, men i det nye år får jeg flere muligheder for pasning hvis det bliver nødvendigt.

• #9   11. nov 2013 Det har ikk så meget med fragten af gøre, har gratis fragt hos zooplus også. Men er bare nemmere at købe det hele samlet, især da jeg får en del rabat ved zooplus og jo mere jeg køber for jo billigere bliver det

• #10   11. nov 2013 Vent med at købe foder til du får hvalpen hjem. Det ville være ærgeligt at have købt i dyre domme og hvalpen ikke vil spise det du har købt. Jeg har en 11 ugers gårdhund, som er meget småtspisende og det er bestemt ikke alle mærker der er lige spændende. Dem fra mine egne linjer, æder til gengæld som små tærskeværk. Især min lille tæve, som har termin om en uges tid. (Hun er nu også sulten, selvom hun ikke er drægtig!)

• #11   11. nov 2013 Nå jamen så vælger du jo bare en af de gode mærker de fører hos zooplus smiley

• #12   11. nov 2013 vil self ikk købe foder før jeg skal have hvalpen, men vil bare gerne have lidt styr på tingene i god tid så jeg ikk skal stresse over det når jeg skal have hvalpen.

Den røde hund, er det d/v du har?

• #13   12. nov 2013 Anne Marie H. Ja, det er dansk/svensk gårdhunde jeg har. Med DKK-stambog.

• #15   12. nov 2013 Okay. Jeg prøver mig frem når jeg får hende, nu har jeg fundet opdrætter så skal jeg bare vente spændt til foråret hvor hvalpene gerne skulle komme.

Kommentér på:
foder til d/v hvalp

Annonce