{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Slået hovedet ved epilepsi-anfald, tror jeg... {{forumTopicSubject}}

Hej hundevenner,

Ih bliver lige nødt til at dele det her med jer. Jeg har talt med dyrlægen to gange, og han siger vi skal se tiden an, men har bare så ondt i maven smiley

Oscar har virkelig sløj hele dagen, og sovet meget. Hele dagen har jeg tænkt på om der var noget galt med ham, synes hans øjne så mærkelige ud. Men nå, så tog vi os en lille times middagslur inde i sengen. Jeg vågner så ved at han nærmest "kører" sig hen langs min krop (hvilket jo så er fordi han INGEN balance havde), og tænker det var underligt. Så hører jeg et brag for enden af sengen, også siger min kæreste: "NEEJ Oscar hvad sker der.." Han er faldet direkte udover kanten og det lød forfærdeligt som om han slog sig. (Han piver ikke eller noget, fordi han sikker er ved ubevidsthed eller hva ved jeg....)

Så ligger lille Oscar helt forvirret nede på gulvet og kan ikke gå og har ingen balance, er helt væk. Vi får ham løftet op, mens han opfører sig helt angst og det ligner han er midt i et epileps-anfald. smiley
Jeg tror han har slået hovedet ind i enten væggen eller tøjskabet, for hans pels i hovedet har en streg/flænge (intet åbnet) men man kan ligesom se han har stødt på noget fordi håret har lagt sig på den måde..

Det samme skete i Januar sidste år, så det er snart 1 år siden sidst.
Men ih, bliver så ked af det. Hvorfor kan man ikke gøre noget for at forhindre sådan noget? Det kunne have endt SÅ galt for den lille pus (3,5 kg) .. Vi har endelig fået styr på hans knæ som gik af led sidste vinter, men efter svømmetræning og god foder og tilskud er han fin igen (havde frygtet det var dét han landte på)

Dyrlægen siger at hvis han spiser og går normalt, så er der ingen grund til at komme nu, men vi skal selvfølgelig holde øje med ham.

Andre der er ude for sådan nogle epilepsi-anfald somme tider? Og hvordan tackler i det? (Jeg går helt i koma, bliver så ked....)
Nu ligger han ved siden af mig og sover, og han ligger og ryster/sitrer en lille smule.. Har snakket med dyrlæge to gange nu, men alligevel - jeg kan sgu ikke li det (men dyrlægen kan jo ikke gøre så meget ved en hjernerystelse alligevel?)

Har vedhæftet foto af hans lille hoved, hvor man kan se hvordan pelsen har lagt sig..Selvom jeg roder i det, så er det stadig sådan der. Vildt underligt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slået hovedet ved epilepsi-anfald, tror jeg...
  • #3   12. nov 2013 Vi har været ude og gå en tur og tisse, og der virkede han ret uberørt af situationen. Han går rigtig fint lige, og virkede "glad".. Men jeg holder skarpt øje med ham, men det er ikke sjovt. Dyrlægen sagde vi godt kunne komme ud, men at han tvivlede på han kunne finde noget hvis hunden ville gå tur fint og spise...

    Tror næsen *Mikala* er pga. lyset. Næsen er helt normalt hvertfald smiley Men kan godt se hvad du mener på billedet.


Kommentér på:
Slået hovedet ved epilepsi-anfald, tror jeg...

Annonce