{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebur til Toyota Avansis???
  • #1   12. nov 2013 Kommer an på om det er en stationcar?

Vi har købt et sammenklabeligt stofbur, til en samojed på omkring 50-53 cm, og det kan ikke stå i en avensis. Vores avensis er ikke en stationcar, men buret kan meget muligt stå i sådan en :o)

• #2   12. nov 2013 Det er det smiley

• #3   12. nov 2013 Altså jeg skal ikke kunne sige, om et bur af den størrelse (større end det vi har) kan stå i den.
    Men det stofbur vi har, hørte vi om gennem mine forældres venner, der har købt et til deres schæfer. Men det er så en størrelse større end vores.

Jeg mener vi har købt vores i petworld, men det kan fås stort set alle steder.
    Det er sådan et her:
    http://www.ostrand.dk/shop/stofbure-41c1.html

• #4   12. nov 2013 Tak smiley Er mere bekymret for stofburets "kvalitet" altså om det er sikkert nok i tilfælde af en ulykke...

• #5   12. nov 2013 Det skal jeg ikke kunne sige. :o)
    Vi har valgt det, fordi de almindelig metalbure ikke kunne være i vores bil, og det er trods alt bedre end at have hunden løs i bilen eller i sele. :o)

• #6   13. nov 2013 Hos Am-handel i Roskilde har vi købt vores bur. Han har simpelthen den bedste service.
    Vi bor på Bornholm, så jeg skrev en mail med Info om vores bil og hvilke hunde, vi har. Så svarede han tilbage dagen efter med billeder af 3 forskellige bure placeret i samme mærke bil. Vi skulle alligevel til Sjælland ugen efter, så vi kørte ned og hentede det, men han sender gerne, og prisen er rimelig.

Kommentér på:
Hundebur til Toyota Avansis???

Annonce