{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pludseligt køresyg
  • #1   17. nov 2013 Har hun haft en dårlig oplevelse ved at køre ?

• #2   17. nov 2013 Det vil jeg ikke tro, kan ikke se hvad det skulle ha været!!!

• Etienne C
    Etienne C Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #3   17. nov 2013 Vi hentede for ti år siden en hvalp i nærheden af Ribe, og de sagde den var vant til at køre til Djursland uden at blive køresyg. Men Herman blev køresyg på vej til Fyn.
    Så købte vi en Kørestrop på tankstationen, og den skal skrues fast under vognen i metal, ikke i kofangeren, da den er af plastik. Har også haft erfaring til mine børn og to andre hunde. Idag koster den godt nok 100 kr. men er god og kraftig. Det er den statiske strøm i bilen de ikke kan tåle.

• #4   17. nov 2013 Etienne det forklare ikke rigtigt at hun har kørt i 3 uger helt uden problemer, pg så pludseligt igår og Idag savler hun heeeelt vildt smiley

• #6   17. nov 2013 Du skriver ikke noget om mad, for er der noget som "pludseligt" kan gøre hunde køresyge, så er det fordi de har fået mad for tæt på kørerturen. De bør ikke få noget I flere timer inden, nærmest ligesom hvis man skal I narkose. Der er også en anden ting der kan hjælpe og det er at hunden har en muligehed for at se hvad der sker "foran bilen, så den ikke kun ser "ting" som hvirvler forbid gennem et sidevindue" det kan gøre selv de stærkeste maver "dårlige" når alt opleves som om det kommer væltende ind I een. Så et bur hvor hunde f.eks.sidder og ser fremad, vil måske også være vejen frem. Bare husk at hunde er alle forskellige, så det der virker på mine vapser, virker ikke altid på andres vapser. Men held og lykke.

• #7   17. nov 2013 Det er ikke fordi at du er begyndt at give hende mad inden i tager ud at køre? Eller at hun har drukket en del vand inden? smiley

En anden mulig årsag kan være hvis det er en anden der er begyndt at køre bilen, som kører anderledes. Dvs. at personen måske gasser hurtigere op, bremser hårdere, drejer mere kraftigt i svinget eller lignende.

Hvis i kørte en anden vej, med dårlige vejforhold som gør at bilen hopper / ryster mere end normalt.

• #8   17. nov 2013 Hahaha. Søren, det hjælper heller ikke hvis man som chauffør ikke kan det der med at bremse stille op så alles maver ikke er på vej ud af munden. Det er noget buschauffører er eminente til, Deres kørsel var endda grunden til at jeg selv købte bil, så vi ikke var nødt til at stå af midt I "No where" fordi en af hundene eller jeg blev syg af kørslen. smiley

• #9   17. nov 2013 Vi gør på samme måde med maden som altid, samme person køre, samme måde at gøre alt på! Hun drikker ikke meget inden osv osv.., det er det der undre os...

• #10   17. nov 2013 Det er meget normalt at en hvalp bliver køresyg efter lidt tid. Jeg har 4 hunde. 2 af dem blev køresyge med det samme, de andre 2 blev det efter nogle uger.

Ingen af dem bliver køresyge i da, og den yngste er nu 1 år.

• #11   18. nov 2013 Endnu en fordel ved at hjælpe og /eller adoptere teenagere/voksne vapser. smiley De bliver også gerne den/de bedste og tætteste 4benede venner man kan få. smiley

Kommentér på:
Pludseligt køresyg

Annonce