{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.351 visninger | Oprettet:

Dette handler om Musashi {{forumTopicSubject}}

Som i ved er Musashi jo syg, jeg vil bare gerne lige dele lidt med jer. Har brug for at få vendt mine tanker.

Musashi får hver dag fiskeolie, glykosamin, og smertestillende (Rimadyl). Men han har stadig ondt. Når vi har været ude, og gå går der en halv time før han falder til ro, når vi kommer hjem. Han vader rundt, piver, lægger sig et sted, rejser sig, piver, lægger sig, piver osv. Efter ca en halv time, finder han ro.

Han siger til mig at han har ondt, jeg er ikke i tvivl. Han går med dækken, og bliver skånet en smule. Men han er stadig en hund, som har sine behov, og jeg nægter kun at lufte ham i snor, eller i haven.

Jeg er i gang med at skrabe sammen, til den helt store dyrlægetur. Problemet er bare at den dag jeg tager af sted, ja der skal jeg stå med 8-10 tusind i hånden. Det er desværre ikke bare lige et dyk i baglommen, men jeg er i gang.

Jeg overvejer meget at kontakte min bank, og høre om jeg kan låne 7-8 tusind. Så jeg kan få det ud af verden, og finde ud af hvordan hans fremtid ser ud. For lige nu syns jeg godt nok at det ser træls ud...

Jeg har jo en helt masse ting jeg gerne vil med ham, gå til svømning, fysioterapi, laserbehandling, og en tur ud til ham der hedder Magtor. Men jeg føler selv at det vigtigste er den dyrlægetur, for virkelig at se hvad der sker inde i den lænd...

Jeg har en rigtig dårlig fornemmelse af at dette er noget agressivt noget, at denne lidelse er agressiv... Det er forresten L7-S1 syndrom han har.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dette handler om Musashi
Kommentér på:
Dette handler om Musashi

Annonce