{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Blød/væske/mælk ud af brysterne {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg er i vildrede over hvad der er galt med min lille pige. Jeg kan trykke hhv mælk og noget brunligt væske - eventuelt en blodblanding, ud af hendes fire nederste dievorter..
Jeg har været til dyrlægen 4 gange med det nu…. smiley og prøver derfor at høre om der er andre der eventuelt har prøvet noget lignende? og hvad der eventuelt var løsningen på dette?

Første gang hos dyrlægen fik vi galastop, da dyrlægen mente at det var en falsk drægtighed der prægede hende. Eventuelt med noget infektion pga den mørke væske der også kom ud.
Galastop fik stoppet mælken man kunne trykke ud, men ikke det brun/blodlige.
De efterfølgende gange har vi bla. fået noget til at rense hendes dievorter med for at holde dem fri for infektion.
Under hele dette forløb fik hun pludselig en stor hævelse ved brystet og straks tog vi afsted igen. Denne gang fik vi en antibiotika kur der skulle fjerne denne knude (medmindre det var kræft). Knuden forsvandt heldigvis helt væk igen, og dyrlægen konkluderede at det nok "bare" havde været en form for irritation i brystvævet. Dog stoppede væsken ud af hendes bryster ikke efter en afsluttet antibiotikakur, og dyrlægen overvejede stærkt om det var kræft hun havde - og om hun skulle opereres med det samme.. Hun fik én chance til med en anden slags antibiotikakur og galastop igen, og denne gang virkede det rigtig godt! hendes bryster blev tydeligt formindsket og var slet ikke hævede længere.
Da vi var til et afsluttende besøg hos dyrlægen fik hun alligevel trykkede en blanding af blod/mælk ud - det sprøjtede ud som om det havde siddet som en "klump". Dyrlægen mente at dette var fordi at produktionen af mælk og eventuel infektion var igang med at stoppe. Hun sagde vi skulle holde øje, men at det var forsvarligt ikke at aftale en ny tid.

Det er ikke mere end 3 uger siden vi sidst var ved dyrlægen. Og nu kan jeg trykke mælk/blod/brunlig væske ud af hendes dievorter igen :-(.
Hvad jeg har erfaret de seneste gange hos dyrlægen, er det som om at det eneste der er tilbage af muligheder der kan være galt er kræft? Åh det håber jeg ikke :'(. Hun er ellers en glad og frisk hund på 8 år, der altid har fået massere af motion og er sund og rask udover dette! Det skal siges at hun ikke er generet af dette, eller har ændret adfærd eller andet. Hun er helt den samme som altid.
Hjælp kære HG, har i andre oplevet noget lignende med jeres hunde??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blød/væske/mælk ud af brysterne
Kommentér på:
Blød/væske/mælk ud af brysterne

Annonce