3.522 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

KD
KD
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.548

Ortopædiske hundesenge Ortopædiske hundesenge

Åååh kender I det? Guldklumpen på 4 ben med halen skal jo have det bedste af det bedste og jeg har forelsket mig i de dersens ortopædiske senge. Hunden herhjemme fejler ikke det mindste i sine led, hun er ung frisk og rørig, men er alligevel ret tæt på at beslutte mig for at købe sådan en når der er lidt penge igen, men mit spørgsmål lyder så:

<b>Hvor billigt kan det gøres?</b>

Via en masse søgning på google og kig på diverse hjemmesider er jeg nu kommet frem til disse:

http://www.petdreams.dk/ortopaedisk-hundeseng.html#1

http://dyrelageret.dk/hundesenge-16/memory-foam-hundeseng-buster-p2751

Og så selvfølge de rigtig lækre hos zooplus (de øverste):

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundeseng_hundekurv/sundhed

Men zooplus har også en til "light-pris"

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundeseng_hundekurv/sundhed/ledproblemer/222659

Fællesnævneren for de senge omkring de 300,- er at de slet ikke er lige så tykke, men er de ganske gode alligevel?

En anden ting er så, hvor varme er de? Har en hund der hurtigt får det for varmt.

Glæder mig til at læse jeres tanker og erfaringer omkring det smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ortopædiske hundesenge
  • #1   9. dec 2013 Meningen med en seng af memoryfoam er at menneskets rygrad skal være lige når personen sover.
    Dette kan ikke overføres til hunde og er udelukkende et påfund for at lave mersalg.
    Hunde sover rullet sammen, på ryggen, i trekant osv. Uanset hvad du køber, er rygraden ikke lige.

• #2   9. dec 2013 Så vidt jeg har forstået er det fx også for hunde med gigt i leddene. Synes da bestemt at have læst herinde at det har hjulpet hos hunde der har gigt

• #3   9. dec 2013 Jeg bruger buster memory foam til Floyd.

Han elsker den pude

• #4   9. dec 2013 Malene

Nu måtte jeg lige søge lidt. Her er en det har gjort underværker for:

http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/557507-bare_et_godt_raad__ortopaedisk__

• #6   9. dec 2013 Jeg har selv den fra zooplus ( Ortopædisk hundeseng firkantet med kanter) til benson og han elsker den.
    Derud over købte jeg den fra zooplus (Ortopædisk hundeseng firkantet uden kanter) til mine forældres samojede med HD og AD og han bruger den rigtigt meget - han brugte normalt ikke senge eller madrasser.

• #7   9. dec 2013 Hjælper det på hans HD/AD?

• #9   9. dec 2013 Rikke C

Man kan vel kun se en effekt hvis hunden fejler noget og hvis hunden bruger den.

Jeg er efterhånden lidt derude at alm. hundepuder koster ca. samme pris, så MÅSKE kunne hun være gladere for sådan en med memory foam, måske ikke, men det er jo dælme ikke til at sige på forhånd

• #11   9. dec 2013 Rikke

Selvfølgelig hehe smiley

• #12   9. dec 2013 Vi har en ad hund, efter ledmusoperation af begge albuer, vi købte den tredie af de " lækre", slog til da de havde et pludseligt tju Hej tilbud, og jeg kan ikke bedømme om hun har fået det bedre, men jeg kan med 100% sikkerhed sige at hun sover meget bedre om natten. Hun har tidligere sovet i en almindelig 1 personers seng, på en østrands kugleseng osv

• #13   9. dec 2013 Okay mange tak for din erfaring Mette smiley

• #14   10. dec 2013 Jeg har også en rygvarmer til heste fra back on track, det brugte jeg meget til Fie, da hun jo havde en del led problemer.

Om det virkede skal jeg ikke kunne sige, men hun søgte meget ofte lige det tæppe, Floyd ligger også meget på det, men det varmer en hel del

• #15   10. dec 2013 Okay tak René smiley

• #16   10. dec 2013 Jeg har buster madrasserne til mine, de har en hver og de EEEELLLSKER deres senge.
    Om de virker til skavanker ved jeg ikke, men de er i hvert fald et hit herhjemme.

• #17   10. dec 2013 Okay tak Mette smiley

Det er jo også værd at tage med.. At de er glade for den! smiley

• #18   10. dec 2013 KD altså det kan ikke rigtigt hjælpe på HD/AD men han elsker og ligge på den, og han ligger normalt ikke på puder eller tæpper

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #19   10. dec 2013 Vi har købt karlie orthobed (den første "lækre") til Clara.

Hun fejler heller ikke noget (endnu), men har haft akut ledbetændelse et par gange, så jeg vil også gerne forebygge.

Hun elsker den seng, og jeg har det så godt med at hun sover i den fremfor på et tæppe i en hård kurv.

• #20   10. dec 2013 Carina

Nej selvfølgelig kan det ikke hjælpe på HD/AD på den måde, andet end nogle hunde halter efter at have ligget fordi de lige skal igang igen, og kunne være den afhjalp det smiley

Kommentér på:
Ortopædiske hundesenge

Annonce