{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Hurtta størrelser {{forumTopicSubject}}

Jeg er så simpelthen så forvirret, kære HG I må hjælpe! smiley

Coco har en hurtta frost jacket, str.35, den har altid været lige det største til hende og hænger faktisk ret meget på hende…

Jeg sidder også overvejer at købe dragten, Slush combat suit, og i forbindelse med det måler jeg hende så ifølge dette skema: http://www.hooked4pets.dk/shop/hunde-toej-hurtta-15202p.html

Den jakke hun har i str.35 er for bred til hende, så den falder ned ad ryggen på hende og bliver derfor også for lang.

Hun er ca. omkring de der 45-50 cm om brystet og ca. 33 cm lang, kun 32cm om halsen, men jeg kan slet ikke få det til at passe med de mål, der står.. For hun skulle jo i så fald max have en str. 30L eller S, men ifølge raceguiden er 30L til italienske mynder og chinese crested. Ifølge guiden skal dværgschnauzere have str. 35S, men der er brystbreden næsten 15 cm større og halsmålet næsten 20cm større, end jeg måler??
Jeg har prøvet frost jacket'en i str. 30 en gang med hende, og den kunne slet ikke lukkes, fordi hendes brystkasse var så dyb. Er det mig der total spasser til at måle? Jeg kan max finde et sted på hendes krop, hvor jeg kan få et mål på 48cm…
Der er desværre ikke rigtig nogle steder lige i nærheden, hvor jeg bare kan prøve mig frem smiley Et enkelt sted vil gerne tage jakken hjem i min str. men det kan jeg jo af gode grunde ikke rigtig bruge til noget…

Hilfe!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtta størrelser
Kommentér på:
Hurtta størrelser

Annonce