1.066 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

KD
KD
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.548

Grib-stop sporline -Personlige erfaringer Grib-stop sporline -Personlige erfaringer

Søger nogle personlige erfaringer for nogen der har prøvet at gå spor med denne slags line i fuldt udstrækning

(link fjernet)

Hvordan er linen når hunden har den mellem benene?

Hvor tung er den / Hvor meget tunger den mod jorden? Og bliver den tungere når den bliver våd?

Bare øs ud med erfaringerne! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grib-stop sporline -Personlige erfaringer
  • #1   12. dec 2013 Den vejer ikke ret meget og bliver ikke tungere i regn, mine hunde har ingen problemer med den, men de trækker heller ikke, dvs linen er slap, jeg tror måske den kan "nappe" lidt hvis hunden trækker til;) jeg er enormt glad for linen, den er dejlig at holde i og man brænder ikke hænderne;)

• #2   12. dec 2013 Nappe? I hundens hud eller i førerens hænder?

• #4   12. dec 2013 Jeg har den i 3 meter, den er let og god. Den kan godt brænde lidt hvis hunden hiver til og man ikke har godt nok fat til at den ikke skrider.

• #6   12. dec 2013
    Jeg vil klart anbefale den/dem
    Det er en super sporline speciel her til vinter. Den bliver ikke slimet, fedtet og glat og den lave ike "brandmærker" i hænderne hvis hunden skulle gå hen og trække meget.

Den bliver ikke tungere i regnvejr (hvilket læderliner gør) og der er ikke forskel på en anden line og den her når hunden har den mellem benene.

Mine (har dem også i korte) ryger i vaskemaskinen hvis de bliver alt for snavsede.

De fås i to forskellige bredder. Jeg kan bedst lide de smalle.

• #7   12. dec 2013 MIN erfaring efter at have gået spor i mange år er at de bedste liner er tykke longerings liner. så klipper man bare af den længde man skal bruge. De koster ca 100 kr

• #8   12. dec 2013 Mange tak alle sammen!

• #9   12. dec 2013 Min er sådan en her: (link fjernet)

• #10   13. dec 2013 Jeg er ikke vild med dem. Syndes ikke de er så gode når det regner. Og så er de svære at se og så hænger den ofte fast... nu går jeg også kun i skoven.

• #12   13. dec 2013 Jeg har også rundskåret lædersporline. Den er jeg også glad for,men bruger den ikke ret tit.
    I regnvejr bliver den tung og glat, det gør grib-stop liner ikke.

Kommentér på:
Grib-stop sporline -Personlige erfaringer

Annonce