{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Laika-musen
Laika-musen
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 85

Kong - størrelse? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal have en lille shih tzu hvalp, og jeg vil gerne købe hende en kong. Jeg har kigget lidt på forskellige hjemmesider, og jeg har fundet ud af, at der findes en Kong Puppy. Er der nogen, der ved, om det er værd at købe den, eller om det er bedre at købe den lidt mere solide Kong Classic?
Derudover er jeg meget i tvivl om størrelsen. Hvilken størrelse skal en lille hund som min have?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kong - størrelse?
  • #1   15. dec 2013 jeg tror den skal have en small, men har ikke selv hverken puppy eller classic, så jeg kan ikke 100% sige det.
    Og om det skal være puppy eller classic er lidt en smagssag, men din race har ikke de stærkeste kæber, så der tror jeg den ville få glæde af en puppy. puppyen er jo blødere end classic.

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#2   16. dec 2013 Okay, tak smiley Jeg tror, at jeg tager et smut forbi en dyrehandler, så jeg kan se dem, før jeg bestiller den over nettet.

• #3   16. dec 2013 en kong kan i hvert fald anbefales smiley jeg har den store i sort (hårdt materiale) til labrador, og den er i hvert fald for stor smiley

i øvrigt velkommen til HG hvis du er forberedt på at få ærlige svar fra engagerede mennesker og så selv sortere, så skal du nok blive glad for det her smiley

hvor langt er du på studiet?

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#4   16. dec 2013 Okay, jeg havde umiddelbart også tænkt, at det skal være small eller medium (nok mest small), men jeg må lige ud og se nærmere på det.
    Tak - jeg har fulgt med på sidelinjen i et stykke tid, og nu synes jeg, at det var tid til, at jeg selv kom med smiley

Jeg er på tredje år, så der er lidt vej endnu.

• #5   16. dec 2013 Der står på dem hvilken størrelse hund de egner sig til... Dog skal begge mine have en large ifølge deres vejledning, men den ene har altså lidt svært ved at få tungen ned i sådan en smiley Så skal have fat i en xl på et tidspunkt.
    Ville nok anbefale at se dem i en butik først smiley

• #6   16. dec 2013 Til min Shih tzu havde jeg en small indtil hun var lige omkring et år så skiftede vi over til en medium i stedet for , begge classic, for mig var det vigtigt at hun lærte at sådan noget ikke skulle splittes af,for ville ikke risikere at hun fik et stykke galt i halsen hvis hun fik den bidt i stykker når hun var alene hjemme, så for os var det fint fint at hun ikke kunne tygge den i stykker i starten .

Så at den var det hårdere og svære at bide i stykker var for mig et plus ved classic.
    Andet tyggelegetøj havde hun jo rigeligt af .

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#7   16. dec 2013 Okay, tak. Jeg har nemlig også tænkt på, at hun måske kan bide en blød puppy i stykker, så jeg hælder også mere til classic.

• #8   16. dec 2013 Altså jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke aner om de kan bide de andre i stykker, men jeg fravalgte bare at tage chancen smiley uanset hvilken hund jeg har haft har jeg altid haft classic så det er nok også en vane sag

• Laika-musen
    Laika-musen Tilmeldt:
    dec 2013

#9   16. dec 2013 Jeg har heller ikke lyst til at tage chancen smiley

Kommentér på:
Kong - størrelse?

Annonce