{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

For meget opmærksomhed?? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg
Jeg går med en hvalp 3-4 gange om ugen, hun er 5-6 måneder. Jeg synes det er helt fantastisk at hun er så meget opmærksomhedskrævene. Men jeg synes nogle gange det er lidt ireterrende at hun er det, fordi så kigger hun på mig imens vi går og nogle gange hopper hun op og andre gange går hun lige ind foran mig. Der er flere gange hvor hun er gået ind foran mig hvor jeg så er væltet. Men er det noget jeg skal gøre noget ved eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For meget opmærksomhed??
  • #3   18. dec 2013 Pia K: Hvis skal bruge din hund til rally, kan du med fordel allerede nu lære hunden også at gå på pænt på højre side(altså højre-handling). Side skift kommer allerede i øvede-klassen når de nye skilte træder i kraft, henholdsvis den 1. Januar(Dch) 2014 og 26. Januar (DKK) 2014.

• #5   18. dec 2013 Pia K: helt sikkert, det var også bare fordi det lød til at du kunne trænede venstre plads. Så ville jeg bare lige komme med et hjælpende råd om at det er vigtig at træne højre-handling så tidlig som muligt. Da jeg som dommer ser at mange ofte har problemer der, fordi de starter for sent med det smiley

• #7   19. dec 2013 Det er meget naturligt at der er perioder i hvalpens liv hvor den er mindre modtagelig for ny læring, men det er vigtig at holde fast. Specielt når hvalpen bliver 1½ år(teenager) kan man føle at det hele er håbløst, men hvis man har lavet "basen" ordentlig kommer det hurtig igen

Kommentér på:
For meget opmærksomhed??

Annonce