{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

KD
KD
Tilmeldt:
18. aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.553

Slettede tråde {{forumTopicSubject}}

Rigtig mange herinde er sådan imod muligheden for at trådene kan slettes. Nuvel! Det er da også møg irriterende at have brugt tid på at læse tråden igennem og givet et velovervejet, gennemtænkt og langt svar og sekundet efter man har trykket send ryger man så til forsiden fordi tråden er slettet. Øv, træls! smiley MEN! SÅ ofte synes jeg nu heller ikke det sker, måske rammer jeg ikke de "rigtige" tråde?

Jeg synes det er ganske fint at muligheden er der. Nu har jeg selv været ude for at nogen blev stødt over en tråd jeg havde lavet. Det var absolut ikke min hensigt med tråden! Men uanset hvor meget man lister rundt så får man jo altså alligevel trådt nogle hårdt over tæerne alligevel nogle gange.
Da det bestemt ikke var min hensigt at gøre nogen kede og jeg tilsyneladende var kommet til det alligevel gik jeg straks ind og slettede tråden. Sådan skulle det da ikke være!

Så jeg er en af "sletterne". Jeg har sågar fået trådt nogen over tæerne med en enkelt linje i et svar i en tråd jeg ikke selv havde lavet. Jamen herre gud da. Så sletter ja da det svar. Fred da være med det!

I samme moment kan vi jo tage anonyme profiler. Pisse træls hvis man lige vil se hvem man skriver med. Jeg kan så sige jeg ikke er mere anonym end jeg gerne i en PB fortæller hvem jeg er.
Jeg stod på et tidspunkt og havde valget mellem at fortsætte med min gamle a-anonyme (hedder det, det? smiley ) profil og blive overvåget af nogle enkeltpersoner der efterfølgende ville gøre et stort nummer ud af hvad som helst jeg skrev. Eller jeg kunne vælge helt at slette det hele og så skulle jeg ikke være på hundegalleri længere. Eller også kunne jeg få mig en anonym profil og fortsat hygge mig med at læse de forskellige tråde, blive klogere af andres erfaringer og stadig være med til at dele ud af mine egne.

Beklager denne lange smøre, men har tænkt mange gange på at oprette sådan en tråd. Måske det kan mindske lidt af irritationen hos de forskellige. Måske det kunne belyse en side som man ikke havde tænkt på? Det var i hvert fald mit håb med denne tråd! smiley

Godt nytår herfra!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slettede tråde
  • #1   29. dec 2013 jeg synes at det lyder meget fornuftigt det du siger, har selv været nødt til at forlade en op til flere grupper, fordi folk misforstår tit andres meninger og holdninger, vi kan jo ikke være ens alle sammen med fælles mening, når folk føler at jeg har sagt noget forkert og direkte angriber mig som person, jammen så vil jeg heller slette min tråd, og finde nogle mennesker der ikke har noget imod at andre har en anden mening.

Kommentér på:
Slettede tråde

Annonce