{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Links og Slettede tråde {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne hører folks mening om links til andre sider som udstiller tråde fra HG.

Jeg ved godt der er en regl der siger at man ikke må linke.
Men når det er til steder der udstiller tråde fra HG, er det så i orden at linke, siden kan jo være en side hvor de implicerede ikke kan forsvare det der står.
Det kan også være ude af kontekst, især når tråden er slettet fra HG så kan man jo ikke tjekke det?

Hvad er jeres mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Links og Slettede tråde
  • #1   15. maj 2012 Fuld enighed med IrmaPigen..

  • #2   15. maj 2012 Man kan også vende den om - hvis der linkes til noget der er lagt op for at være ondskabsfuld, så kan det være ok ;o)

    Synes da det er ganske rimeligt at HG-brugere får at vide, at de bliver hængt ud på private hjemmesider, der intet har med HG at gøre.


  • #3   15. maj 2012 Ja, jeg synes da også kun det er rimeligt, at folk herinde bliver gjort opmærksom på, at det de skriver her bliver udstillet på en privat hjememside, så de ikke har mulighed for at kommentere på det.

    Og tråden der linkes til på den hjememside er så endda redigeret, så væsentlige fackts ikke er med og folk udstilles på den måde endnu mere.

    Skammeligt at nogle kan finde på det - og godt der bliver gjort opmærksom på det her på HG - synd den tråd blev slettet.


  • #4   15. maj 2012 et elller andet sted er det vel HG - og ikke brugerne - der skal tage den endelige beslutning. Det er jo deres serverplads at der bliver kopieret fra, og dermed osse deres juridiske rettigheder der bliver krænket.

  • #5   15. maj 2012 Jeg har det som CH og kennelmor...

    Jeg har intet imod at der på andre sider LINKES til en tråd, der kører på HG... så andre får set den, og måske ovenikøbet får lyst til at deltage i den!
    Men at kopiere tråde, og i den grad benytte dem, ved at svine, nedgøre, eller på anden måde forsøge at skade andre brugere - DET finder jeg virkelig er så ulækkert at det siger så meget om de mennesker der benytter sig af denne fremgangs måde!!

    Jeg er sådan set også ligeglad med om der linkes til tråde herinde fra, på andre sider, hvor der så også kommer en reel debat ud af emnet... Det er sundt at debatere!!
    Men at gøre det udelukkende for at sidde og svine de brugere der skriver i trådene på et andet forum - det er klamt!!

    Jeg syntes det er et meget underligt behov at have, at tage tråde herfra, som endvidere er slettet pga det grimme indhold, og redigere i dem som det falder en ind, for derefter at lægge dem på en privat hjemmeside, udelukkende af ondskabsfulde årsager for at udstille/udhænge og tilsvine andre brugere herinde fra!!

    Og hvis man falder over den slags tråde på en hjemmeside, eller facebook side, finder jeg det ærligt talt ærgeligt, hvis ikke man har lov til at smide et link op til disse steder, så de mennesker det går ud over kan blive gjort opmærksomme på at det svineri foregår!!

    Så ja, jeg vil faktisk mene at det BØR være et link HG tillod at man smed herinde!!

    i Forbindelse med den side og tråd det omhandler... Så var jeg på filter hos den pågældende bruger, så jeg er ikke med i den tråd.. MEN jeg ved at jeg så er så "heldig" at jeg har fået offentligt gjort private pb´er på selvsamme persons facebook hade gruppe...
    Og dette kan jeg så kun grine af... Jeg forstår simpelthen ikke at de mennesker ikke selv kan få øje på at de gør sig selv mere til grin, end de mennesker de forsøger at ramme... Så jeg må erkende at jeg da syntes de skal forsætte...Det viser jo bare at de virkelig har problemer med sandheden!!

    Så for min skyld kan de så svine mig ligeså meget til som de overhovedet magter...
    Da vi ikke spiller i samme Liga, kommer det aldrig nogensinde til at ramme andre end dem selv..
    Deres ide om at vi er konkurrenter er så langt ude, at det er ufatteligt de ikke har fattet det selv... Konkurrenter bliver vi aldrig, da vi har så vidt forskellige produkter at byde på, at vi henvender os til vidt forskellige typer mennesker!!

    Jeg har faktisk ondt af dem der har behov for at være så modbydelige overfor andre mennesker.. De er jo ikke andet end nogel meget ynkelige stakler!!


  • #6   15. maj 2012 Irmapigen, Enig! En ting er nemlig at linke, en anden ting er at copy - paste tråde hvor man kan klippe - klistre som det behager en.....

  • #7   15. maj 2012 Jeg tror vi er mange herinde der har hjemmesider, mig selv inklussiv - men at hænge andre ud på den måde kunne jeg heller aldrig finde på - jeg synes det siger meget om personer der kan finde på det, de virker desperate og meget ynkelige.

  • #8   15. maj 2012 Kennelmor, Jeg har min kreative hjemmeside, vil heller ikke bruge den til sådan "snask"... Er enig med det du skriver :o)

  • #9   15. maj 2012 Og er enig med CA, hun skriver jo det samme hehe

  • #10   15. maj 2012 Jeg vil da godt som den første tilstå at jeg da har været fristet, hvis nogen virkelig har sat mit pis i kog.
    Jeg har bare valgt ikke at sætte det på min hjemmeside, for min(e) hjemmeside(r) er reklame for mig, både som person men osse for mine 'produkter' - og 'al' reklame er altså ikke ensbetydene med at det er god reklame, og fanden heller om jeg vil sætte migselv i dårligt lys pga en eller anden narhat.


Kommentér på:
Links og Slettede tråde

Annonce