{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.611 visninger | Oprettet:

Hævet halerod og hudflap om halen {{forumTopicSubject}}

Hvad kan det være?

Jeg er helt i panik, og føler mig skyldig over, at jeg ikke har checket haleroden tidligere.

-Har i et godt stykke tid set, at hun har fået en ekstra hudfold om halen, men har slået det hen med, at hun er blevet ældre, lidt tykkere, og at det har hun nok altid haft, men hun har fældet ekstremt, og er meget tyndpelset om halen igen, hvilket gjorde, at det nemmere kunne ses (det med fældningen har varet i nogle år, og hun er i behandling med stofskiftehormon, så det er ikke nyt)

Her til aften sidder jeg og aer hende, og tager lige fat om haleroden. Den er over dobbelt så tyk som resten af halen, og nu kan jeg ikke vente til det er mandag, så jeg kan ringe til dyrlægen.

Ser også alt for mange spøgelser, efter en kollega i dag fortalte, at hun havde fået sin hund aflivet d. 24. dec. p.g.a. pludselig opdaget kræft. - Dog efter en del hårtab....

-Så ser jeg jo også straks, at det ser ud som om Trøffel har mistet hår rundt om øjnene. (og det har jeg lagt mærke til før i dag, men igen har jeg tænkt, at det er p.g.a. fældningen)

Hvad kan det være?

Er helt og aldeles klar over, at I ikke er dyrlæger, men ved at jeg (ganske åndssvagt) kommer til at sidde og google hele aftenen og weekenden - indtil jeg kan ringe til dyrlægen mandag!

Føj, hvor har jeg det øv-agtigt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævet halerod og hudflap om halen
Kommentér på:
Hævet halerod og hudflap om halen

Annonce