{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan gik det i Gjern idag...
  • #1   4. jan 2014 Jeg var afsted med min egen og mine forældres. Min Coco vandt klassen (igen) og min mors blev nr.3 i sin klasse. Det var lidt sjovt for i min mors Bibbis klasse var der tre hunde og det var alle fra samme kuld - E-kuldet, så vi hyggede ret meget på sidelinjen imens vi ventede på store ring åbnede.

Btw. så syntes jeg virkelig det var for dårligt at de næsten var 2 timer forsinkede i ring 1! smiley

• #2   4. jan 2014 Jeg var i ring 1 og dommeren var rigtig sød og grundig - så vi fik en super kritik smiley Men jeg forstår godt det var rigtig træls at skulle vente.

Jeg udstillede en hvalp fra mit opdræt, han fik SL, bedste hanhvalp, BIM

• #3   4. jan 2014 Vi havde en fantastisk dag, trods ventetiden.

Yota fik en super kritik, SL og BIR-baby. Det vigtigste formål med at udstille hende, var at give hende en god oplevelse og det fik hun.
    Hun var glad og tillidsfuld og slet ikke påvirket af al virakken omkring hende.

Thor og Ghini blev nr. 3 i juniorhandling og sidst men ikke mindst blev Ghini først BIR, dernæst BIG og helt utroligt sluttede hun som Bedst in Show smiley

profilbillede
  • #4   5. jan 2014 Tillykke Kirsten, jeg tænkte nok det var dig, farverne på dine hunde passede lige smiley

Må jeg spørge, hvad tid på dagen I sluttede?

• #5   5. jan 2014 Kirsten - Ghini er også bare helt fantastisk smuk :b

• #6   5. jan 2014 A-S - Tak smiley Ja, det er en af fordelene ved at have en hunderace, der findes i så mange farver smiley
    Vi var færdige ca. 18.15, så det var en lang dag.

Tak, Anya smiley

• #7   5. jan 2014 Vil lige tilføje at jeg simpelthen syntes Yota var SÅ nutsi! (så hende ikke i ringen, men på sidelinjen da Ghini var i store ring) smiley

• #8   5. jan 2014 A-S - Tak smiley Hun er en lille charmetrold, men det passede bestemt ikke damen, at Thor løb rundt med Ghini og ikke hende smiley

Kommentér på:
Hvordan gik det i Gjern idag...

Annonce