{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Rejse til Norge med to hunde. {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg overvejer at vi skal på skiferie til Norge sammen med vores to hunde.

Jeg vil høre om nogle har været i Norge med deres hund eller hunde. Har læst en del om reglerne - omkring ID-mærkning, EU Pas, ormekur og vaccine mod rævens dværgbændelorm og rabies.

Nogle der ved om jeg mangler noget ?

Til jer som har været i Norge med jeres hund, hvad sagde han/hun til det ? Her tænker jeg rejsen, oplevelsen med sne og om man kan have hund med på langrend ?

Nogle der også ved noget om hytter med hund ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse til Norge med to hunde.
  • #2   5. jan 2014 Og rabies...ellers kan de ikke komme retur til DK smiley

  • #3   5. jan 2014 skal der ikke en tilladelse til 'import' fra deres fødevarestyrelse (jeg kan ikke huske hvad den hedder).

    Jeg ved at når en af vores marsvineudstillere fra Norge har været her, så skal hun have søgt om tilladelse til at få sine dyr med hjem igen - uden papirer, så blver dyrene aflivet på grænsen.
    Det samme gælder når der kommer danskere der skal have marsvin med til norge... det røg der så lige 2 marsvin på for nylig, fordi tumperne ikke havde fået søgt importtilladelse.

    Jeg kan ikke forestille mig at de vil have importtilladelse på marsvin og ikke på hunde og/eller andre dyr.


Kommentér på:
Rejse til Norge med to hunde.

Annonce