896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

En chihuahua med blæresten :-( En chihuahua med blæresten :-(

Jeg har i dag haft min lille skat ved dyrlægen da han ikke var sig selv og virkede til at ha ondt et sted. Det viste sig at være en blæresten der sidder fast i udmundingen af blæren. De forsøgte at skubbe den tilbage i blæren i håb om at vi kunne ordne det uden operation. Der lykkedes desværre ikke så han skal opereres i morgen. smiley
Frem for at være ked af det og nervøs for operationen prøver jeg at beskæftige mine tanker med hvilken type foder han efterfølgende skal ha.
Jeg læser godt om Hill's men kunne da godt tænke mig at høre jeres personlige erfaringer, og om der er andet vi ellers skal tænke på. Dyrlægen vil sikkert også fortælle mig en masse, men da de kun forhandler Royal Canin (som jeg meget gerne vil undgå) tænkte jeg at jeg ville forhøre mig her.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En chihuahua med blæresten :-(
  • #1   8. jan 2014 jeg har en pomeranie der fik blæresten for 8 år siden og ligesom din blev opereret, hans sten var både oxylater og struvitter, hanstartede med at få hils men det regulerede ikke urinen og han ville igen fånye blæresten, så prøvede vi royal canin og det rettede sig omgående og hunden er nu 16 år.... han fik de første år også ½ c vitamin morgen og aften for at holde urinen sur som en ekstra hjælp.

så royal canin er det bedste, de har forsket mere i det end hills så jeg ville ikke være i tvivl om hvilket jeg ville vælge.... sygdom eller ej.

• #2   8. jan 2014 Da vi fik ham var han på Royal Canin og han havde mistet meget pels der ikke så ud til at komme igen. Med det samme vi skiftede foderet kom hårene tilbage.
    Så Royal Canin er ikke det bedste til ham.

• #3   9. jan 2014 Jeg var ikke klar over at hill´s havde et tilsvarende produkt til blæresten, men min Emma får Royal canin urinary som er det produkt der passer præcis til den type blæresten hun havde.
    pøj pøj med operationen smiley

• #5   12. jan 2014 hvis stenene er både oxylater og struvitter er hills ikke godt nok, så er det royal canin i skal bruge....

• #6   13. jan 2014 Hej igen. Vi har købt Royal Canin meget imod min vilje, men kunne se flere dyrlæger anbefaler det.

Kommentér på:
En chihuahua med blæresten :-(

Annonce