1.259 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Morgen træt hund Morgen træt hund

Kom til at tænke her til morgen da jeg tog tøj på, skifte vand i Rockos vandskål, hældte mad op til ham, tog en godbids stang frem til ham. Tog overtøj på, tog hans halsbånd og snor. Og stadig lå han og snork sov inde i soveværelset.
:0) så tænkte hvor mange af jer andre kan gøre alle de ting uden hunden bevæger sig ud af flækken?
For andre hunde jeg kender står dermed det samme, når man rør deres snor-mad.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morgen træt hund
  • #1   9. jan 2014 He he..jamen det kan jeg også sagtens. Jeg skal endda bede hende MANGE gange om at komme med ud og gå tur og hun rejser sig sukkende op og trasker med smiley

• #4   9. jan 2014 Jeg skal ikke engang bare tage i dørhåndtaget så er de der med det samme ,de gaber godt nok

• #5   9. jan 2014 Mine hunde går bestemt ikke ind for at sove længe. Jeg står tidligt op til hverdag og starter med at gå tur, så det kan godt være et problem at ville sove længere i weekenden. Specielt Celtia mener ikke, man skal sove, når det er lyst.

• #7   9. jan 2014 Coco står altid op sammen med mig, men når hun så har fulgt mig ud på toilettet, går hun ellers i seng igen. Og så står hun først op, når hun har fået halsbånd på smiley Og når vi kommer hjem fra morgentur, så skal der godt nok soves igennem!

• #8   9. jan 2014 Well... Saphira er ikke stået op endnu smiley smiley
    Hun kom godt nok trissende da jeg forlangte at hun skulle ud og tisse, men hun er tilbage i sin kurv og snorker så det halve kan være nok smiley

• #9   9. jan 2014 Har to MEGET morgenfriske hunde der er totalt klar til at NU skal der ske noget det sekund vækkeuret starter med at ringe. Ikke noget med at ligge og snue i sengen her smiley
    Det kan ikke gå hurtigt nok med at komme ud og tisse så de kan komme ind og får morgenmad = dagens første store begivenhed smiley
    Efter at de har spist deres morgenmad er der lige en kort pause, hvor de slapper af mens vi spiser vores morgenmad. Når de kan se at vi er ved at være færdige begynder de at trippe rundt for så er det tid til morgentur; Dagens næste store begivenhed.
    Jeg har to meget aktive vovser (de vil nok tage pusten fra de fleste smiley ) og de er meget meget madglade......

• #11   9. jan 2014 min gamle Jessie måtte jeg bære ud af hoveddøren før hun stod op. Og så gik der gerne lige5 min med at strække og ryste sig inden man kunne komme afsted... smiley det gjorde vi i knapt 14 år hver morgen. smiley

• #12   9. jan 2014 Sådan er det også med Emmi om morgenen (den med benene i vejret), hun rejser sig først når vi tager jakke på. Ace er klar med det samme vi står op.

profilbillede
  • #13   9. jan 2014 Det kan jeg med de voksne whipper, her i vintertiden letter de ikke numsen fra sengen før ved 12-tiden de dage, hvor jeg er hjemme.
    Yota (4 måneder) får sin morgenmad + luftetur og Xingu sin luftetur uden de store så meget som letter et øjenlåg, de sover tæt på både køkken og gang, så de kan ikke undgå at høre, der rasles med madskåle og snore.

Og et lille ps. I dag er Alfa endnu ikke stået op, det sjaskregner her, så ingen grund til at forlade den varme dyne smiley

• #14   9. jan 2014 Tror jeg skal have en whippet næste gang smiley

• #15   9. jan 2014 Nala er begyndt også at være doven-hund om morgenen.
    Min kæreste kan stå op, gå i bad, spise morgenmad, tage tøj på og tage på arbejde, uden at Nala (eller mig, haha) har rørt os ud a flækken.
    Når jeg står op går der lige 5-10 minutter til Nala er vågnet nok til at komme listende ud, og drikke lidt vand. Så lægger hun sig igen, og venter til jeg insisterer på at hun skal vågne og gå med på tur smiley

• #16   9. jan 2014 Tine - Dage som i dag, hvor regnen bare siler, er det dejligt med syvsovere.
    Sådan ligger Alfa pt., gad vide om hun vågner i dag smiley

profilbillede
  • #17   9. jan 2014 Nå så det da ikke kun min basse dreng der har det sån :0)

• #18   9. jan 2014 Haha Kirsten hvor skønt, forstår ikke hvordan de kan ligge sådan, Emmi ligger også tit sådan smiley

• #19   9. jan 2014 Mie - Nej, der skal du ikke have eneret smiley

Tine - Jeg forstår det heller ikke, det ser ikke behageligt ud.

Kommentér på:
Morgen træt hund

Annonce