639 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Skove, fritløbsområder nær kbh? Skove, fritløbsområder nær kbh?

Hej alle sammen.

Ville høre jer, om nogle ved hvor der er fritløbsområder for hunde nær kbh?

og i må meget gerne skrive hvor meget kender i til stedet? og hvor mange hunde vil i ca. tro der er?

håber i vil hjælpe? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skove, fritløbsområder nær kbh?
  • #1   14. jan 2014 http://www.hundeskovene.dk/regioner/region-hovedstaden/

Vi har selv været glad for at bruge brøndbyskoven, fordi der er så meget plads at man nemt at undgå andre. Den er dog ikke indhegnet, så lidt styr på kræet skal man altså have.

• #2   14. jan 2014 Stella: Så du siger der ikke er særlig mange hunde derude eller? smiley min kan nemlig ikke lide andre smiley

• #6   14. jan 2014 Jo nogle gange er der. Det kommer an på hvad tid på dagen man kommer.

• #7   14. jan 2014 self vil jeg ikke gå et sted hen med andre hunde, også for de andre hundes skyld og ejerne self.

altså jeg har tænkt mig at komme fredag ved en 16 tiden? smiley

• #9   14. jan 2014 jeg tror uanset hundeskov, så er 16-tiden en del af 'myldretiden'.... sorry.

Men lissåsnart man kommer på den anden side af kl 14, så begynder folk at få fri fra skole og arbejde, og derfor bliver trafikken osse tættere i hundeskoven.

Så hvis ikke din hund kan med andre, så er det IMHO ikke det mest fikse tidspunkt at komme på.

• #10   14. jan 2014 okay .... forstår godt men det er bare så svære at få ens hund til at "krudte af" og jeg aner ikke hvad jeg kan gøre ved det .... jeg syntes det er så synd for ham at han altid er så hyper fordi han ikke kan få lov til at "strække" benene. Jeg har prøvet næsten alt. Dyrelæge ( kemisk kastration), hundetræning på hundehold så han måske kunne vænne sig til dem... det eneste jeg mangler er en hundetræner der kan hjælpe på lige DET problem og har desværre ikke råd til det da jeg selv skal betale smiley

Kender i nogle der er gode til at hjælpe måske hundetrænere som kan hjælpe og samtidig ikke koster for meget? smiley

• #11   14. jan 2014 altså i 'min' skov, der ligger der i udkanten en indhegning, som ikke bliver brugt ret meget... det var måske noget.

De fleste bruger resten af hundeskoven.. og hvis jeg går forbi indhegningen 10-15 gange, så er der måske højst én af gangene at der er hund i.

Jeg har så set at folk har taget et lamineret skilt med, som de har hængt på lågen.. hvor der f.ex. står at hunden er i løbetid eller hvad det nu kan være.
    Indhegningen er ok stor, og der har for nogen år siden været sådan private der har trænet eller været hilsetosset sammen. Men som oftest bliver den ikke rigtigt brugt, ihvertfald ikke formiddag/tidlige eftermiddag.

• #12   14. jan 2014 Er han bange for andre hunde eller bliver han sur og laver udfald?

• #13   14. jan 2014 Hvad med agility, hvis han trænger til god motion?

• #14   14. jan 2014 Albertslunds hundeskov har en indhegning med kun en låge. Her kan hunden løbe frit og du kan spørge andre der vil ind om de kan vente til du er gået. Du kan ikke nægte dem adgang, men de fleste tager hensyn

• #15   14. jan 2014 Kennel HiJacks - methinks at vi taler om den samme indhegning smiley
    Hvis du altså tænker på hundeskoven nord for gamle landevej.

• #16   14. jan 2014 Jepper. Jeg ser sjældent nogen derinde, men den er sgu heller ikke for smart, da maskerne i hegnet er åndsvagt store. Men udemærket for hundene at strække benene.
    Hvad med hundesvømning? Her kan du have hunden i line og det giver super træning

• #17   14. jan 2014 præcis en af grundene til at jeg ikke bruger den - pixel ER altså kun i kategorien 'stor kat', så jeg skal ikke have klinket noget med at hun sidder fast ihegnet, eller slipper ud til vejen.

Vi går altid i resten af skoven istedet... eller har hundene med ned ved bjerget i syd, når vi er ved hestene... men der er jo så åbent over det hele.

Der er jo så osse det indhegnede område ovre ved Hvissinge... meeeeeeeeeeeen det vil jeg nu ikke anbefale.
    Området i sig selv er ok... til gengæld hører man tit om uheldige typer der lufter hund der, plus at 'sigtbarheden' er pænt ringe til at se om der kommer nogen.

• #19   14. jan 2014 Jeg har altid villet gå til agility med ham og han elsker det! men han må ikke hvis han kun kan være i snor smiley han ska kunne være uden snor mens der er andre hunde ...
    han e sådan at han er usikker og viser det ved at prøve at overrumple den anden hund.. hvis jeg bruger meget tid og afhænig af den anden hund kan han godt være sammen med de fleste men når der hele tiden kommer mange og nye hunde så bliver det ret svært smiley

Det med den der hundeskov kan i sende et link til et kort med det? altså det er ligemeget at der er huller fordi han er super til lydighed men untagen hvis hundene er inden for en bestemt rækkevidde så kan jeg ikke kalde ham til mig smiley

• #20   14. jan 2014 Det røde er indhegningen og det blå er hele hundeskoven hvor hunde må gå løse. Du kan kun komme ind i indhegningen via stien

profilbillede
  • #21   15. jan 2014 Har du overvejet hans "hyper" skyldes stress - og du måske gør det værre ved at skulle "krudte af" ?

Det er meget svært at løbe en hund træt fysisk.

Når han oven i købet har det svært med andre hunde, kunne han faktisk måske rende rundt med noget stress i kroppen i stedet.

Kommentér på:
Skove, fritløbsområder nær kbh?

Annonce