{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan...?
  • #2   22. jan 2014 Ja okay, Google er min ven smiley TAK for links, det var sødt af dig smiley

  • #3   22. jan 2014 Tillægsspørgsmål. Vi har lige målt temperaturen på hende, den er 37,7 og hun har her til aften lavet to brunlige, fiskelugtende pletter på vores lyse tøj, efter vi har siddet med hende. Vi satser på hun snart kommer i løbetid igen, sidste gang var i midt juli (hendes første)..

    Ville I være bekymrede?


  • #5   22. jan 2014 Tak for svar smiley Er bare så nervøs for det der livmoderbetændelse - tænk nu hvis! Og lige pludselig synes jeg også hun drikker helt vildt meget, og virker mut, og halen krøller ikke som den plejer. Håber bare jeg ser syner! Dyrlægen får nok lige et kald i morgen uanset..

  • #6   22. jan 2014 Normalt er faren for livmoderbetændelse 1-2 måneder efter løbetiden

  • #7   22. jan 2014 Hun har formodentlig tømt sine analkirtler på jer smiley

  • #8   22. jan 2014 Housebuster: Ok, det var jeg ikke klar over faktisk. Godt at vide. Det skulle vist også være ret sjældent hos unghunde. Hun er lidt over 1 år gammel.

    Juelsgaard: Kan det virkelig godt være det? Det troede jeg ikke lige ville lugte sådan af fisk smiley Er det på nogen måde noget vi skal gøre mere ved?


  • #9   22. jan 2014 Sur fisk smiley smiley

    Nej, det skal du ikke umiddelbart gøre noget ved. Nogle hunde tømmer bare analkirtlerne på underlige og upraktiske tidspunkter smiley


  • #10   22. jan 2014 Jeg tænker også umiddelbart analkirtler.

  • #11   22. jan 2014 Ja, ret så sur fisk smiley Derfor gik jeg også ud fra det var noget med underlivet. Så kan jeg vist sove roligt i nat, hvis det bare er analkirtlerne.. Men hvad med hendes temperatur - må den godt være så lav??

  • #12   22. jan 2014 Ja, alt fra 37.5-39 er OK. Mest normalt ml 38-38.5, men lidt lavere er normalt hos nogle hunde.


Kommentér på:
Hvordan...?

Annonce