{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Lilo halter :-/ {{forumTopicSubject}}

Øv min lille pige begyndte her for 1 time siden at halte, viser ingen tegn på smerte eller irritation - tværtimod mener hun selv hun både kan hoppe og danse!

Det er gået ud over bagbenet og begyndte efter vi havde ligget et par timer og set film på sofaen.. Efter at have snakket med to dyrlæger som anbefaler at vente og se tiden an, da de alligevel ikke rigtig kan gøre noget før mandag, vælger jeg at følge deres råd selvom det er svært smiley

Prutten kan slet ikke forstå hvorfor hun ikke må hoppe/danse/springe eller generelt bare gå/løbe for meget, så nu er hun lidt mut over at være blevet smidt i seng med mor og må misse nat-tisseturen og nøjes med haven inden vi går helt til ro.

Øv hvor er det frustrerende at jeg slet ikke kan gøre noget pt, men som dyrlægerne også sagde kunne de næsten kun have give hende lidt smertestillende hvis det gjorde ondt, en mulig operation ville alligevel først kunne finde sted mandag.

Jeg har aftalt med den ene at hvis det bliver værre eller stadig er slemt imorgen kan jeg sagtens komme forbi.

Håber I andre i det mindste har haft en god aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lilo halter :-/
  • #1   24. jan 2014 Øv hvor aveligt smiley Stakkels lille prinsesse, og stakkels dig! Håber da det bedste for jer.. God bedring med hende! smiley

  • #2   25. jan 2014 Mange tak det er sødt af dig. Vi håber bestemt det "bare" er en forstrækning som går væk af sig selv smiley

  • #3   25. jan 2014 Ååå det var træls for jer! Håber som du selv siger at hun "bare"har forstrukket noget.. Men det kan ikke være noget gigt?? Tænker lidt når der er så koldt uden for? Håber det ser bedre ud når i står op

  • #5   25. jan 2014 De gode nyheder er at nu støtter hun på benet igen og halter kun meget lidt, så vi HÅBER på det bare er en forstrækning!
    Jeg har talt med dyrlægen igen og vi kommer forbi mandag under alle omstændigheder smiley


  • #7   25. jan 2014 Nicole
    Det jeg mener er at hun hopper og danser PÅ benet uden at ænse det... Hun prøver ihærdigt at stå på bagbenene når hun eksempelvis vil op.
    Nu HAR jeg bestemt oplevet min tæve i smerte før og der er ingen reaktion der ligner noget nær dette.

    Selvfølgelig har hun da ondt når hun støtter på benet, men smertemæssigt vil jeg stadig vove og påstå at det ikke er så slemt når hun direkte "glemmer" ikke at støtte på benet.


Kommentér på:
Lilo halter :-/

Annonce