1.022 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dyrlæge på Djursland der kan fikse tænder Dyrlæge på Djursland der kan fikse tænder

Min kærestes labbedreng slog en fortand ud i weekenden og skal derfor til dyrlægen. Han er dog ikke så tilfreds med sin egen og vil derfor gerne høre om andre har gode erfaringer med dyrlæger på Djursland.
Der sidder stadig lidt af tanden tilbage, så derfor er mit krav at dyrlægen har forstand på det! Der skal operation til og der mener jeg at man skal have forstand på det, inden man "bare" brækker en hunds tandsæt ud. Og når han alligevel er i narkose, kan han lige så godt kastreres, da han ikke skal bruges i avl og der går flere tæver i flokken (plus en lidt gnaven avlshan).

Jeg ved godt at der findes uanede mængder af disse tråde på HG i forvejen, men orkede simpelthen ikke at lede dem alle igennem. Jeg håber derfor at I har lyst til evt. at gentage jer selv, hvis I kender til en god dyrlæge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge på Djursland der kan fikse tænder
Kommentér på:
Dyrlæge på Djursland der kan fikse tænder

Annonce