{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Kommer krybende? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at vores lille ny tilkommer Marley, ikke har haft det godt der var hun var før og derfor reagere hun ved at krybehvis man kalder på hende eller blot nævner hendes navn,

jeg er egentlig lidt på bar bund hvad jeg skal gøre, for jeg skælder ikke ud hvis hun ikke kommer lige med det samme, eller hvis hun ikke lige reagere på hendes navn, og belønder med ros og lys stemme når hun endelig kommer når man kalder, men hun kryber stadig, både ved mig og min kæreste og ja alle andre,

har i nogle gode tips og tricks, indtil vi kan komme til træning med hende til foråret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommer krybende?
  • #2   6. feb 2014 Hvis hun har heddet Marley , der hvor hun kommer fra..... så prøv at give hende et andet navn...... så forbinder hun ikke navnet med noget dårligt..... ( hvis hun ikke har haft det godt, hvor hun boede før) .... smiley

• #4   6. feb 2014 det har vi også overvejet, skal det være noget helt væk fra eller noget der minder om som fx molly?

• #6   6. feb 2014 Jeg ville nok lade være med at kalde så forfærdelig meget på hunden før der var opbygget tillid.
    Ville undgå at stille krav til hunden, bare være sammen, vise sjove ting man kan lave sammen, opholde mig på en måde, så hunden kan vælge mig til når den har lyst og ellers kan lade være.

• #7   6. feb 2014 Helst et navn , der slet ikke minder om det gamle........ meget gerne et " lyst " navn....
    F.eks .... et navn med hvor der er i ... i .... Lilli.... Vigga.... Sille.... osv.... smiley

• #10   6. feb 2014 tror vi prøver og gøre os mindre når hun skal komme og så skifte navn (har jeg egentlig haft lyst til længe) så vi må igang med at lede smiley

Boxerlover hun er snart 2 vi har haft hende i 5-6 måneder og bare givet hende tid til at være sig selv og vænne sig til den store og til os

• #12   6. feb 2014 Forrige ejere brugete meget hendes navn som skæld ud fx at råbe hendes navn hvis hun gjorde noget forkert og så til tider fysisk straf, vi bruger nej eller stop altefterhvad hun laver og der er egentlig i ingen problemer i det, det er mest det med indkald i fx haven eller hvis vi snakker til hende i hverdagen og hendes navn kommer op, så jeg tror hendes navn ryger ud og så ellers snakke normalt og rose når hun kommer og ikke stirre på hende når hun kommer ved indkald,

• #14   7. feb 2014 Mailo gjorde det samme det første lange stykke tid vi havde ham, han kom også fra en træls baggrund. Vi gav ham simpelthen bare plads og tid, og som CH nævner så havde vi ikke rigtig nogle krav, vi hyggede bare, legede, nussede og viste ham vi ikke var farlige. Ligeså langsomt tøede han op, og den dag i dag hopper han endda op på skødet af gæster, hvor han før nærmest flygtede fra dem.

Han er stadig en lidt speciel hund på nogle måder, men fantastisk det er han, og det er så skønt at se den store udvkling.

Held og lykke med det smiley

• #15   7. feb 2014 Meget enig med CH -og så i øvrigt give det tid. Det tager tid for hunden at finde ud af at det faktisk er fedt at komme hen til jer. Hvis den tidl har oplevet det som alt andet end rart at komme hen til mennesker, så er den opfattelse ikke forsvundet bare fordi den 20-30 gange har opnået noget positivt ved det.

• #17   24. feb 2014 En lille update, Vi valgte at beholde navnet, men det bliver ikke længere brugt, så ofte som før og hun er den gladeste vaps så nu bliver det rart at begynde til træning med hende her til foråret smiley TAK igen for de mange gode råd

• #18   25. feb 2014 Ih hvor dejligt at læse!! smiley Det er bare så skønt når man begynder at se forandringer, kan så godt huske det med Mailo. Stort tillykke med jeres fremskridt smiley

Kommentér på:
Kommer krybende?

Annonce