1.878 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Kremering af Hund Kremering af Hund
Min mor står desværre i din situation at hende hund har fået en svulst i hjernen og skal aflives på fredag
Min mors hund hedder Gismo og er en Cairn terrier og den betyder alt for min mor. hun vil derfor heler ikke være med til at dyrlægen beholder den og hun gerne have den brændt og med hjem i en urne.
jeg har prøvet at søge lidt men syntes kun jeg kan finde opslag hvor der står at man kan få det gjort men ikke hvor henne og pris osv. er der nogle der vil være søde at hjælpe mig med det?
tak på forhånd.
0 synes godt om
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.993
mindeperlen.dk. det kræver at du har lidt af asken til en perle.
Hunden bliver kremeret på Adas Dyrehospital, i Tåstrup.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 240 Svar: 9.469
Prisen hed ca.3000 på begge 2. Den ene var en schæfer den anden en glathåret fox.
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 106 Svar: 619
feb 2014
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 47
I kan eventuelt gå ind på www.adakrem.dk. Der kan man se forskellige urner, smykker og mindesten.
Hvis man vil kan man også selv køre ud til adas med sin hund, hvis man ikke kan lide tanken om at hunden bliver hos dyrlægen.
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 292
(link fjernet)
Vi ringede om formiddagen og de kunne tage imod os om eftermiddagen. Vi kørte selv ned med hende og ventede en times tid på, at hun blev brændt( stor hund), så vi kunne få hende med hjem med det samme. For mig var det vigtigt, at jeg var der for hende i hele processen - også efter hun var aflivet - hvilket der var stor forståelse for på krematoriet. Hun blev brændt i sit tæppe sammen med hendes yndlingsbamse som hun havde haft siden hun var hvalp.
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.993
Kremering af Hund