552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Puha.. Puha..

Nu har robin siden igår været meget sløj og ikke ville spise eller noget, hans afføring er helt hvid og slimet og tynd og han kastede op igår,men ikke idag, han sover hele tiden, har givet ham a38 med fløde og honning som opdrætteren sagde jeg sku give på sprøjte, og han får vand på sprøjte!!
Nu har jeg så snakket med min dyrelæge og jeg fortalte ham hva der var los og han sagde jeg skulle koge grødris så det var kogt rigtigt godt, og hvis det ikke hjalp på ham sku jeg ringe igen imorgen..

syns bare ikke det kan passe at han skal ligge og sove hele dagen, og ikke vil spise eller noget, og jeg nærmest er nød til at tvangsfodre ham...

han reagere ikke på at jeg kalder på ham eller noget...
snøft, og er ikke glad som han plejer at være, det er sq hårdt...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha..
  • #1   23. aug 2006 Hvis du er nervøs for hunden er det absolut ikke nok at tale med dyrlægen over telefonen, så SKAL der et besøg til.

Hvis hunden ikke reagerer når du taler til den og hverken spiser eller drikker, så ville jeg absolut ikke tøve med at opsøge dyrlægen.

• #2   23. aug 2006 Lyder da slemt - jeg ville ringe til dyrlægen igen og få en akuttid !!
    God bedring !! KNUZZZZZZ

• #3   23. aug 2006 når det lille pus! han får det godt igen. men riko er også gået i heldags seng i dag! han havde ondt i mavsen i går! så han får havergrød i dag og oplødt foder!

det er ikke sådan med de små pus!

god bedring!

• #4   23. aug 2006 ,,,,ka du da se at komme afsted til dr, dyr med det samme ,,,,det lyder ikke godt,,, pøj pøj med ham ,,,

• #5   23. aug 2006 Jeg vil kører til dyrlægen med det samme, hvis jeg var dig...

• #6   23. aug 2006 jeg ville køre til dyrlægen med det samme.........
    go bedring !!!

• #7   23. aug 2006 Betina H

Har du tjekket temåreraturen på din hund??

Normalt vil en hunds temperatur ligge mellem 38,0 og 39,0 grader. Er temperaturen over dette, har hunden feber, og man bør kontakte dyrlægen.

god bedring.

• #8   23. aug 2006 sikke en grim oplevelses! jeg føler med dig, god bedring!!
    P.S jeg ville helt sikkert køre til dyrlægen!!!

• #9   23. aug 2006 hej
    vi var ved dyre lægen med robin kl. 14 idag, en halv time inden var robin begyndt så småt at live op og gå lidt rundt igen og være lidt intereseret i at spise noget..
    Vi tog til dyre lægen og han så på ham, robin har vist noget virus noget(dyrelægen viste ikke hva virus det var) men robin fik noget antibiotika og noget smerte stillende, og jeg har aldrig hørt en hvalp skrige så meget da han fik de to sprøjter, og han bed selvfølgeligt fordi han var så bange....

Jeg fik så noget "bio-lapis" til at putte i vandet som skulle hjælpe på hans afførring og så noget pasta som hedder "pro-kolin" som også sku hjælpe på den tynde mave...

Vi fik så besked på at han skal ha kogt grødris i 2 dages tid, eller indtil maven gik i orden.. og han må ikke få andet..

Hvis det ikke er gået i orden inden 2 dage med maven så sku jeg kontakte dyrelægen igen...

Det er meget svært at få i ham og han sover stadig rigtigt meget og vil overhovedet ikke selv spise...

suk.... jeg håber virkelig snart jeg kan se fremskridt... syns der har været noget med ham lige siden jeg fik ham...

suk suk

Kommentér på:
Puha..

Annonce