Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blødt hundefoder
  • #1   15. feb 2014 Køb noget ordenligt kvalitetsfoder, og blød det op i vand.

• #3   15. feb 2014 Enig med Natascha - hellere et ordentligt foder som så opblødes end f.eks. Frolic.. De fleste hunde synes også godt om let opblødt foder og samtidig sikre man jo så at de får lidt ekstra væske..

• #4   15. feb 2014 Det har vi prøvet, med opblødt foder men det er han ikke interesseret i, jeg kan ikke fortælle hvorfor.

Og vådfoder er han heller ikke interesseret i, vi har været igennem en del mærker efterhånden.

Derfor spørger jeg efter foder med konsistens som frolic'erne, da jeg godt er klar over, at de ikke er sunde smiley

• #7   15. feb 2014 Platinum er blødt som frolic, men sammensætningen er betydelig bedre:

(link fjernet)

• #8   15. feb 2014 Vi har prøvet Renske, NaturDiet og Specific primært.
    Nej, ikke de billigere fra supermarkeder smiley

Men det er ikke smagen for ham, det er konsestensen af det han ikke kan lide. Når han skal spise udvælger han ét stykke af gangen, det kan han ikke med vådfoder, det snasker for ham, og han panikker næsten af det.
    Derfor er vådfoder ikke et emne for os smiley

RED: mange tak Kirsten H! Det kigger vi lige nærmere på!

• #9   15. feb 2014 Mine er glade for det, jeg bruger det hovedsageligt som godbidder men også, hvis en af hundene i perioder er lidt småtspisende.

• #11   15. feb 2014 vi bruger pt bozita foder i hundenesfoder de har både fuldkost og tilskud smiley

• #12   15. feb 2014 Hvad med at prøve Ziwipeak??

• #13   15. feb 2014 Jeg er ligeglad med lugten, bare hundene kan lide det og det kan de, de kan bedst lide den med lam.
    Jeg synes heller ikke deres rå ben lugter godt efter at have ligget et par måneder nedgravet i haven, men hundene er af en anden mening, de holder mest af godt modnet kød smiley

Har ikke prøvet den med svin, da de prutter frygteligt, når de får noget med gris.

Kommentér på:
Blødt hundefoder

Annonce