1.112 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Sommerferie / telttur med hund? Sommerferie / telttur med hund?

Hej smiley

Jeg har snakket med et par veninder om kano/telt tur til sommer hvor vejret her i DK forhåbentlig er godt (;
- Men, men og men, jeg har jo en vapse.

Min søde Meeko vuf, og jeg vil faktisk enormt gerne have ham med, jeg tænker han ville synes det var mega fedt at være i naturen i 3-5-7 dage, det meste af tiden.

Er der nogle der har prøvet det med deres hunde før?
- Er der noget særligt man skal tænke over udover at det ikke er alle telt/camping pladser hvor hund er tilladt.

Må man i øvrigt godt have hund med i kano? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommerferie / telttur med hund?
  • #1   19. feb 2014 Vi var på camping i Italien i sommers, vi sov i telt
    Det var super hyggeligt. Havde hegnet vores plads ind, så de ku løbe frit.

• #2   19. feb 2014 Vi har haft hund med både på vandretur og kanotur i Sverige begge hunde syntes det var en festt . Der er ingen problemer i at have en hund i en kano. Ihvertfald ikke den vi havde me:-)

• #3   19. feb 2014 I kan også overveje shelter, de bedste har vand, primitivt toilet og self bålplads. Der er en app der hedder "Shelter" så kan I tjekke dem i jeres område ud.

• #4   20. feb 2014 Karina - Det lyder som dejlig og varm oplevelse smiley

Steffen - Fedt nok. Jeg aner ikke hvad min ville sige til det xD

Buch - Har normale camping pladser ikke det da? smiley
    - Men jo de der shelters er ret sjove egentlig xD

• #5   20. feb 2014 Selvfølgelig har normale campingpladser det, griner....

Men shelterne ligger jo rigtig ude i naturen, det har altså sin charme.

Campingpladserne er jo indhegnede "haver", ikke helt det samme. Men iøvrigt så camperer vi med glæde og fornøjelse, vores hunde elsker det.

• #6   20. feb 2014 Kirsten - Ah jeg ser din pointe.
    - Men shelters er anden vis lidt træls hvis det regner :b

Men undersøges skal det smiley

• #7   20. feb 2014 Sheltere er skønne når det regner så kan man ligge inde i posen og kigge på båle. Vi ssover altid i shelte i sSverige vi er afsted og vinteren og i sensommer. Forrige vinter var der -26 om natte. Der bblev der bbrugt noget brænd:-)

• #8   20. feb 2014 Er shelters ikke de der som har en åben side? Så regner det da ind?

• #9   20. feb 2014 Anya, de har lidt overhæng, er som regel ret dybe og åbningen er ikke så høj, så man ligger tørt og godt derinde.
    https://www.facebook.com/groups/rejsmedhund/
    Gruppen kunne være en mulighed for dig, der er flere derinde, der har erfaringer ud i shelter mm. Faktisk er der lige en, der har sat et billede ind fra en shelter...

• #10   20. feb 2014 aah ok smiley spændende, den vil jeg kigge på (:

• #11   20. feb 2014 Jo de er åbne i siden jeg har aldrig oplevet det regner in:-)

• #12   20. feb 2014
    Min Giz er herresej til kano, mindre sej til at blive I kano smiley

Vi har været på bådtur et par gange og hver gang er det gået fint, efter den første time, som bliver brugt på at fiske Giz tilbage på båden.
    Begge vovser har redningsveste på og vi sørger for at holde pauser undervejs og sejle jollen til land, så der kan besørges og gå ture.
    Desværre er billederne fra vores ture afgået ved døden på min gamle pc smiley

Så udover den del med at Giz lige skal lære at blive ombord smiley Så er det altså en hyggelig måde at holde ferie på smiley

• #13   20. feb 2014 Jeg tænker at Meeko ikke er modig nok til at hoppe i lige umiddelbart, men man skal vel aldrig undervurderer hunden :b

Men det lyder hyggeligt, kan se vi skal tjekke op på nogle forskellige ting (:

Kommentér på:
Sommerferie / telttur med hund?

Annonce