1.214 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Udstilling uden medlemskab? (DKK) Udstilling uden medlemskab? (DKK)

Hej.

Ja nu har jeg prøvet Google og Facebook uden det store held.

Det forholder sig sådan at jeg lige har fået regningen for medlemskab til DKK, som jo lyder på 475 kr.
- Jeg har planer om et par udstillinger i år, og tilmelder mig jo normalt online.

MEN, da jeg er studerende, og slutter uddannelse/HF i juni og skal starte på ny uddannelse/videregående i august, så kan jeg ikke få hverken SU eller KH i juli måned.
- Jeg har søgt de jobs, som jeg ville have mulighed for at kunne tage, men desværre uden held, så nu skal jeg jo finde på noget andet. Min anden løsning er så at spare op, til at mine faste udgifter kan betales og derfor er jeg lidt i tvivl om jeg har lyst til at have medlemskab i DKK pt, da det jo er en frynsegode kan man sige.

Så mine spørgsmål er derfor:
- Kan man tilmelde sig online uden medlemskab?
- Hvad hvis man ikke kan?
- Hvordan fungerer det ellers?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskine viser fejlkode H 01 900 kr.
  • overpudsning af rå murstensvæg i stue 6.550 kr.
  • I vores hus på Rendsagervej 38 er hovedhanen, der styrer vandtilførslen, utæt og kan ikke lukke ordentligt, så den skal udskiftes. Hanen er placeret før vandmåleren. 850 kr.
  • Samling af Ikea PAX skab 1.600 kr.
  • Hej, Jeg skal have afmonteret én ledning inde i en almindelig grå samleboks/forgreningsdåse på væggen. Den ledning går op til et gitter, som skal pilles ned – derfor skal ledningen fjernes derinde i boksen. Det skal gøres korrekt og lovligt. Jeg tilbyder ca. 350 kr. for opgaven inkl. udkørsel. Hvis det passer dig, kan du evt. sende en dato/tidspunkt du kan komme. 400 kr.
  • Havemand til lille have og ukrudt 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling uden medlemskab? (DKK)
Kommentér på:
Udstilling uden medlemskab? (DKK)

Annonce